středa 1. července 2015

Štětce Hakuro

Dnes vám přináším recenzi štětců Hakuro. O všech čtyřech můžu říct, že vypadají velmi elegantně, mají dlouhou černou rukojeť, jsou spíše těžší, což mám ráda. I přes eleganci jsou štětce bytelné a působí na mně dojmem, že jim můžu důvěřovat a že mě nezradí. Štětce mají hebké a příjemné štětiny, dokážou pomazlit.

Doporučila bych vám je všemi deseti, kdyby  tu nebylo kdyby. Jsem zhýčkaná štětci MAC a Sigma. A jakmile je jednou poznáte, už nechcete jinak. Je to stejné jako pomilovat se s Johny Deppem (doplňte jméno svého idolu) a pak jít na rande s obtloustlým Pepou z Horní Dolní.

Pojďme se na ty "Pepíky" podívat.
 
H14 konturovací štětec
Původně jsem ho chtěla na tvářenku, což funguje celkem dobře. Problém je, že si na nový typ štětce na tvářenku nemůžu zvyknout a pořád dávám přednost zkoseným štětcům. H14 je skvělý v tom, že se s ním dají dělat jak úzké kontury pokud použijete špičku, tak širší (např tvářenka) pokud ho použijete na plocho. Doporučuju na rozjasňovač nebo bronzer.




H18 štětec na make-up
Od tohoto štětce jsem měla malé očekávání, spíše jsem chtěla vědět jak obstojí v porovnání s plochým štětcem MAC 190. H18 je málo hebký a při použití mám pocit umělé hmoty na obličeji. Dokonce při roztírání makeupu vydává jakoby vrzavý zvuk :-) Jenže výsledek je krásný. Štětec používám moc ráda, protože makeup dobře rozetře a to je to oč tu běží. Určitě ho doporučuju k vyzkoušení.


 


H79 štětec na oční stíny
Silně připomíná MAC217. Když mi oba štětce stojí v kelímku, podle štětin ani nepoznám, který je který. H79 trochu odstávají chloupky, ale jinak funguje výborně. Používám ho na blendění a výjimečně s ním nanáším stíny. Štětců jako je tento není nikdy dost.

 


H54 štětec na tekutý a minerální make-up
Tento štětec mě bohužel nejvíc zklamal, protože jsem ho kupovala s úmyslem nanášet s ním makeup. Jenže rozetřít s ním makeup trvá docela dlouho a ani za delší dobu to nezvládne tak dobře jako například jeho kolega H18. Zanechává na obličeji podivné šmouhy a makeup nepůsobí přirozeně.
Štětec se mi osvědčil na pudr, kde mu nemůžu nic vytknout. Zkoušela jsem ho i na tvářenku, ale na to už je moc velký. Pokud tedy hledáte nový štětec na pudr, směle do toho.
 

 
 
Pokud jste dosud nestrávily noc s Johny Deppem, štětce Hakuro vám vřele doporučuju.

10 komentářů:

  1. Nestrávila jsem a klidně bych je brala všemi deseti :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ke štětcům na make-up nikdy nenašla cestu a ty ploché mě vyloženě iritují. Zlatý beauty blender. Ale zaujal mě ten H14 ten bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beauty blender chci taky jednou vyzkoušet. Jestli dělá to, co slibuje, pak strčí do kapsy leckteré štětce :-)

      Vymazat
  3. Tak ty sou skvělé, určitě by se mi hodil nejméně jeden! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já nedám dopustit na pudr na Hakuro H51 a H55 na makeup.Na makeup ještě ráda používám bílý od PétiLovelyHair.Od těchto firem mám i další různé štětce.Teď jsem ale na dovči obdržela od manžílka sadu od Zoevy,kterou začnu testovat až doma,tak myslím,že ta zřejmě ty ostatní odsune za sebe ;-) Těším se,až o nich pak napíšu recenzi.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já nedám dopustit na pudr na Hakuro H51 a H55 na makeup.Na makeup ještě ráda používám bílý od PétiLovelyHair.Od těchto firem mám i další různé štětce.Teď jsem ale na dovči obdržela od manžílka sadu od Zoevy,kterou začnu testovat až doma,tak myslím,že ta zřejmě ty ostatní odsune za sebe ;-) Těším se,až o nich pak napíšu recenzi.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Typ štětců jako je H51 a H55 mám moc ráda. Nejraději značky Sigma. Makeup se s nimi nanáší jedna radost. zoevu bych taky chtěla vyzkoušet a nejen jejich štětce

      Vymazat
    2. jj, mě třeba od Zoevy strašně lákají jejich paletky stínů ;-)

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.