čtvrtek 30. července 2015

Kosmetické nešvary

Na dnešek jsem si připravila článek o chybách v líčení. Když vidím zmalovanou slečnu, nemám odvahu vytáhnout v MHD mobil a vyfotit si ji. Proto jsem si fotky pro tento článek vygooglila :-)
 
1. Silná černá spodní linka
Některé odvážné slečny (a paní) malují pouze spodní linku, což je pro mně ještě mnohem nepochopitelnější než si orámovat celé oko. Čeho tím chtějí dosáhnout? Ukázat, že to s tužkou na oči opravdu neumí?

 
 
 
2. Špatně zvolený odstín makeupu
Z této chyby obviňuju napůl toho, kdo makeup nosí a napůl prodavačky, které špatně radí. Potkat krásnou holku, která si své půvaby kazí oranžovým obličejem není bohužel nic neobvyklého.
 
S touto líčící chybou mám i vlastní zkušenost. Jednou jsem si nechala poradit v Douglasu a odešla jsem s makeupem vyšší cenové kategorie a dobrým pocitem, jak jsem dobře nakoupila. Nechala jsem si přeci poradit od odborníka! Ale ouha! Makeup byl hezký (ne krásný nebo skvělý) pod umělým osvětlením obchodu a na denním světle jsem vypadala trochu do zelena :-( Když jsem měla makeup na obličeji, lidé se mě občas ptali, jestli mi je dobře a kamarádky myslely, že mám kocovinu. Musela jsem se toho proklatého makeupu zbavit. Vyhozené peníze.
 


3. Přehnaně vytvarované a zvýrazněné obočí
Obočí vykreslené podle šablony a absolutně nerespektující přirozený tvar obočí a obličeje. Taková hrůza trochu připomíná klauny.
Na druhou stranu musím přiznat, že k této chybě mám sama sklon co se týče barvy. Občas mi ujede ruka a moje obočí je nepřirozeně tmavé. Neuškodila by větší barevná škála výrobků na obočí v našich obchodech.



4. Špatně rozetřená tvářenka
Vlastně někdo si s tím vůbec nedělá hlavu a tvářenku neroztírá ani v nejmenším. Zkrátka udělat šmouhu na tváři a jde se. Tento prohřešek vídám tak často, až si říkám, jestli to není nějaký nový styl. Pokud už mám v ruce štětec, kterým tvářenku nanáším, je problém provést ještě pár pohybů navíc, aby to vypadalo přirozeně? Asi ano...




Nad kterými chybami v líčení zůstává rozum stát vám? A ke které chybě máte největší tendenci?

21 komentářů:

  1. Ha, největší tendenci mám k č. 4, ale fakt se snažím! Jenže na umělém světle vypadá všechno jinak než na světle přírodním. Kolikrát musím v práci tvářenku ještě pořádně dorozetřít :)
    Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé tvářenky navíc dělají mapy. To je pak peklo

      Vymazat
  2. Musela jsem se pousmát, když jsem viděla tu černou linku na očích, protože tak jsem kdysi v 15 začínala i já. Jenže v té době tak v podstatě chodily všechny holky, nikdo linku nerozmazával, prostě zůstala tlustá a ostrá, no hrůza. A k tomu nad oko modrý nebo zelený monostín, ať už se k obličeji hodil nebo ne. Bylo to hrozný, modrou už bych nepoužila ani náhodou, prostě se ke mně nehodí, jenže tehdy byl každý rád, že je namalovaný alespoň něčím.
    Na obočí si musím dávat pozor,abych to nepřehnala. Coby bledší blondýna musím mít světlejší hnědé. Momentálně mi nejvíc vyhovuje od Catrice, mají myslím více odstínů hnědé, já mám tu nejsvětlejší.
    Jinak na ulici mi občas u mladých holek zůstává rozum stát nad různými přešlapy v líčení, asi nejvíc mě šokuje, co si dokáží vytvořit s obočím :D

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pubertě jsem se líčila podobně. Modré oči, červená pusa. Teď bych takhle nevylezla z domu :-)

      Vymazat
  3. Musela jsem se pousmát, když jsem viděla tu černou linku na očích, protože tak jsem kdysi v 15 začínala i já. Jenže v té době tak v podstatě chodily všechny holky, nikdo linku nerozmazával, prostě zůstala tlustá a ostrá, no hrůza. A k tomu nad oko modrý nebo zelený monostín, ať už se k obličeji hodil nebo ne. Bylo to hrozný, modrou už bych nepoužila ani náhodou, prostě se ke mně nehodí, jenže tehdy byl každý rád, že je namalovaný alespoň něčím.
    Na obočí si musím dávat pozor,abych to nepřehnala. Coby bledší blondýna musím mít světlejší hnědé. Momentálně mi nejvíc vyhovuje od Catrice, mají myslím více odstínů hnědé, já mám tu nejsvětlejší.
    Jinak na ulici mi občas u mladých holek zůstává rozum stát nad různými přešlapy v líčení, asi nejvíc mě šokuje, co si dokáží vytvořit s obočím :D

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Wiki, vždycky zírám, jaká témata dokážeš na svém blogu vymyslet. Paráda. ;)
    Řekla bych, že jsem se dopustila v začátcích "malování se" snad všech popsaných hříchů a určitě ještě nějakých navíc, ale chybama se člověk učí. ;) Dneska už to mám zmáknutý. Snad. ;)
    Bezva článek, jako vždycky.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, to je pravda. Chybama si projde každý. To není problém. Hrůza je, když se někdo nechce poučit :-)

      Vymazat
  5. Napriek tomu, že sa kozmetike až tak nevenujem a ani produktom veľkú pozornosť nedávam, s týmto článkom musím súhlasiť. Mnoho dievčat to zbytočne preháňa a potom zakrýva prirodzenú krásu. V poslednom čase sa akoby roztrhlo vrece s výrazným obočím - nič proti tomu, keď už to je módny trend... ale niektoré slečny to skutočne prestrelia. Všeobecne som skôr názoru "menej je viac" a platí to aj v tomto prípade.
    Zaujímavá téma na blogový príspevok, len tak ďalej :-)

    lovevalentina.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravidlo, že méně je někdy více v líčení určitě platí.

      Vymazat
  6. Mně třeba připadá hrozný, když se někdo "důkladně" nalíčí, korektor, rozjasňovač, kontury, tvářenku, oči, rty, a zapomene si upravit obočí. To vidím často a nějak to nemůžu pobrat :) Linku jen dole jsem si v pubertě taky dělala, důvod byl jednoduchý, tu horní jsem neuměla :D
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle taky nechápu. Vždycky si říkám, jestli neměla paní čas si obočí aspoň učesat.

      Vymazat
  7. Tak nad tímto článkem jsem se vážně pousmála, protože to vidíš stejně jako já a koukám, že nejsme jediné. Ale stejně většina z nás tyto chyby dělají a asi největší chybou je odstín makeupu. A co se týče obočí, dříve jsem ho měla také až přehnaně tmavé a nevypadalo to vůbec přirozeně, ale postupem času jsem se naučila ho malovat a teď nepoužívám už vůbec tužku ale jen stíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono není jednoduché sehnat ideální barvu stínů. Experimentuju se vším možným a občas to je zkrátka tmavé :-)

      Vymazat
  8. To obočie ma proste stále dostáva do kolien :D :D smejem sa keď vidím TAK neprirodzené tvary že až :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Je odvaha chodit s takovým obočím po ulici :-)

      Vymazat
  9. Super článek, opravdu jsem se i celkem pobavila.... To obočí nemá chybu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já se přiznávám k jedničce.. Maluji si jen spodní linku, horní většinou ne a nepřijde mi to ani trochu příšerné! Jinak na trojku jsem háklivá..::D

    OdpovědětVymazat
  11. Asi jsem dříve měla sklony k jedničce :D Ostatní fotky mě pobavily :D

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi ma tento príspevok pobavil :D Tak to máš pravdu, naozaj sú to riadne prešlapy

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat
  13. No to prehnané obočie vyzerá desne. Linku na spodnom viečku som kedysi nosila tiež, ale tak výraznú som si ju nekreslila, dnes si linku kreslím len na horné viečko a aj to len od polovice, na celé viečko mi nepasuje.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.