pátek 3. července 2015

Kosmetická sbírka mojí maminky

Jelikož trávím tento týden u mojí drahé maminky, jako správný kosmetický nadšenec jsem prolezla její sbírku. Zvládla jsem nafotit úplně všechno a nyní se o to s vámi podělím. Here we go:


A ještě detail nevlasových přípravků:


Jakože chápete to? Já ne. Nejsou tu ani takové samozřejmosti jako balzám na rty nebo krém na ruce. Kdybych zdědila mamčin přístup ke kosmetice, ušetřím pár tisíc měsíčně a tento blog bude mít úplně jiné zaměření. Asi bych psala o knihách, protože lásku ke čtení máme s mamkou společnou.
 
Kdybych se jednoho dne probudila a měla k dispozici pouze mamčiny výrobky, okamžitě pojedu nebo klidně i půjdu pěšky několik desítek kilometrů do nejbližší drogerie a strávím tam pár blažených hodin. Mít k dispozici pouze čtyři výrobky by byla moje smrt nebo minimálně pomatení smyslů :-)

V hlavě se mi stále ozývá hlásek, že pro člověka, který nemá žádné kožní problémy takováto výbava stačí. Statečně hlásku odolávám.
 

15 komentářů:

  1. To moje máma je spíš opak, i když většinu kosmetiky jak dekorativní tak pečující, má ode mě. Ale i tak její sbírka všeho možného je nemalá:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi, moje máma jich má snad ještě míň. :))) Má doma snad jen sprcháč a šampon na vlasy, vše ostatní považuje za zbytečné. Nedávno mi říkala: "Už mám tolik vrásek, tak jsem si říkala, jestli bych neměla používat nějaký krém, ale když jsem nic nepoužívala doteď, nemá to už cenu." Je jí 62 let a ani na to snad nevypadá. :))) Já jsem její opak. Mám toho tolik a přesto furt málo :)))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není možné, mít ještě míň. Občas máme my dcery dost věcí i za mamky.

      Vymazat
  3. U nás je to naopak, já mám pár věcí a mamka plný skříňky :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak moja mama má toho viac, nie je žiadny kozmetický nadšenec, ale má toho celkom dosť aj čo sa týka dekoratívnej kozmetiky, ale aj starostlivosti o pleť, telo a vlasy :)
    ale tvoja mamina si môže aspoň ráno dlhšie pospať, keď sa nelíči, potom nemusí nič odličovať, krásne ušetrí, a aspoň vieš, že ju môžeš len tak potešiť balzamom na pery a krémom na ruky či nohy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Když se nelíčí, má víc času a jednodušší život. Nikdy se jí v horku nerozmaže řasenka

      Vymazat
  5. Tyjo, moje mamka má daleko víc věcí a to taky není žádný kosmetický nadšenec :D ale na druhou stranu, tvoje mamka musí na kosmetice hodně ušetřit :)

    OdpovědětVymazat
  6. To ja mamku dohnala, ale co se tyce pecujici kosmetiky tak tojsme na tomstejen. A ta vazelina slouzi k regeneraci rtu, to by vysvetlovalo to, ze nema balzam na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. Já osobně z kosmetické "sbírky" mé mamky šílím. Má jen tužku na obočí a asi 3 modré tužky pod oči.Taky má jeden tekutý Avon korektor pod oči, ale z pro mě nepochopitelného důvodu si ho ťupá nad oči. Poradit si nějak nechce nechat. Rtěnky už nepoužívá a v životě snad neměla pudr, tvářenku,makeup ani řasenku. V tomhle jsem se teda rozhodně nepomamila :D
    Z pečující kosmetikou už je to u ní lepší, ale ta dekorativka je katastrofa.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, taková sbírka a způsob použití je neuvěřitelný :-) Modré oči bez řasenky nejsou to pravé ořechové

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.