pátek 3. července 2015

Kosmetická sbírka mojí maminky

Jelikož trávím tento týden u mojí drahé maminky, jako správný kosmetický nadšenec jsem prolezla její sbírku. Zvládla jsem nafotit úplně všechno a nyní se o to s vámi podělím. Here we go:


A ještě detail nevlasových přípravků:


Jakože chápete to? Já ne. Nejsou tu ani takové samozřejmosti jako balzám na rty nebo krém na ruce. Kdybych zdědila mamčin přístup ke kosmetice, ušetřím pár tisíc měsíčně a tento blog bude mít úplně jiné zaměření. Asi bych psala o knihách, protože lásku ke čtení máme s mamkou společnou.
 
Kdybych se jednoho dne probudila a měla k dispozici pouze mamčiny výrobky, okamžitě pojedu nebo klidně i půjdu pěšky několik desítek kilometrů do nejbližší drogerie a strávím tam pár blažených hodin. Mít k dispozici pouze čtyři výrobky by byla moje smrt nebo minimálně pomatení smyslů :-)

V hlavě se mi stále ozývá hlásek, že pro člověka, který nemá žádné kožní problémy takováto výbava stačí. Statečně hlásku odolávám.
 

16 komentářů:

  1. To moje máma je spíš opak, i když většinu kosmetiky jak dekorativní tak pečující, má ode mě. Ale i tak její sbírka všeho možného je nemalá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět, že máte kosmetiku v rodině :-)

      Vymazat
  2. Hihi, moje máma jich má snad ještě míň. :))) Má doma snad jen sprcháč a šampon na vlasy, vše ostatní považuje za zbytečné. Nedávno mi říkala: "Už mám tolik vrásek, tak jsem si říkala, jestli bych neměla používat nějaký krém, ale když jsem nic nepoužívala doteď, nemá to už cenu." Je jí 62 let a ani na to snad nevypadá. :))) Já jsem její opak. Mám toho tolik a přesto furt málo :)))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není možné, mít ještě míň. Občas máme my dcery dost věcí i za mamky.

      Vymazat
  3. U nás je to naopak, já mám pár věcí a mamka plný skříňky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se o u vás dědí přes generaci.

      Vymazat
  4. tak moja mama má toho viac, nie je žiadny kozmetický nadšenec, ale má toho celkom dosť aj čo sa týka dekoratívnej kozmetiky, ale aj starostlivosti o pleť, telo a vlasy :)
    ale tvoja mamina si môže aspoň ráno dlhšie pospať, keď sa nelíči, potom nemusí nič odličovať, krásne ušetrí, a aspoň vieš, že ju môžeš len tak potešiť balzamom na pery a krémom na ruky či nohy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Když se nelíčí, má víc času a jednodušší život. Nikdy se jí v horku nerozmaže řasenka

      Vymazat
  5. Tyjo, moje mamka má daleko víc věcí a to taky není žádný kosmetický nadšenec :D ale na druhou stranu, tvoje mamka musí na kosmetice hodně ušetřit :)

    OdpovědětVymazat
  6. To ja mamku dohnala, ale co se tyce pecujici kosmetiky tak tojsme na tomstejen. A ta vazelina slouzi k regeneraci rtu, to by vysvetlovalo to, ze nema balzam na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, takže to je multifunkční. :-)

      Vymazat
  7. Já osobně z kosmetické "sbírky" mé mamky šílím. Má jen tužku na obočí a asi 3 modré tužky pod oči.Taky má jeden tekutý Avon korektor pod oči, ale z pro mě nepochopitelného důvodu si ho ťupá nad oči. Poradit si nějak nechce nechat. Rtěnky už nepoužívá a v životě snad neměla pudr, tvářenku,makeup ani řasenku. V tomhle jsem se teda rozhodně nepomamila :D
    Z pečující kosmetikou už je to u ní lepší, ale ta dekorativka je katastrofa.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, taková sbírka a způsob použití je neuvěřitelný :-) Modré oči bez řasenky nejsou to pravé ořechové

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.