úterý 14. července 2015

Otevíráme krabičku se swapem

Na prvním swapu jsme se domluvily s Lenkou z blogu http://www.simply-pleasures.blogspot.cz/. Pošťák mi balíček doručil, což se stává nejvýše 2x do roka, jinak mám vždy v poště lístek. O to větší jsem měla radost.
Vše bylo krásně zabaleno, je vidět, že si Lenka dala záležet na každém detailu. V krabičce mě čekaly nejen produkty, ale i milé popisky ke každému z nich.
Dnes mám poetickou náladu, proto přidávám pár veršů :-)
 


B.U. shower smoothie jogurt a papaya
Nádherná sladká vůně. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela. Skvělé
Umyju se v papáji,
krásná vůně jak v ráji.



Balea melounový balzám na rty LE
Melounové vůně a příchutě mám ráda. Jsem ráda, že Lenka sáhla po výrobku v tubě a ne
v krabičce :-)
Meloun to je letní vůně,
po ní moje srdce stůně.
 
 

Balea koupelová sůl na nohy máta a červený pomeranč
Koupelové soli miluju, nožní jsem dosud neměla a už se těším až to zkusím
Osvěžím si nohy,
na to já mám vlohy.
 
 

Balea More blond šampon a kondicioner
Tady Lenka trefila přímo do černého. Chtěla jsem si tyto výrobky koupit jako náhradu za Go blonder, který se u nás těžko shání (jestli vůbec). Velká radost
Budu hezká blondýnka,
vlasy samá lokýnka.
 
 
 

Vonná svíčka zelený čaj a mistička
Nebudu mističkou plýtvat a riskovat, že se umaže od vosku. Budu ji používat na sáček s čajem. Je to roztomilost podle mého gusta.
Provoním si celý byt a budu se cítit fit.
 
 

Řasenka Catrice lash extension
Těším se na zkoušení, podle kartáčku to vypadá dobře a nadějně.
Mám řasy až do nebe,
má to něco do sebe :-)
 
 

Rtěnka Essence v odstínu Nude love
To je krásná barvička,
k zulíbání kočička.
 
 
Děkuju Lence, byla radost s ní spolupracovat <3

17 komentářů:

  1. pekný swapík, už mám za sebou tri a chystám sa na ďalší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je super a rtěnku od Essence mám a je skvělá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super swap! :) Už teď mě zajímá, co řekneš na věci, které mám pro tebe já! :3 :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný balíček. Všechny produkty využitelné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že jsem Ti udělala radost :)
    Článek už mám taky na blogu.
    A děkuji ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. so nice :)
    Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. wau, tak to se povedlo, je vidět, že si s tím Lenka opravdu pohrála, i mně by se tím ohromně strefila do vkusu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně parádní swap, skvělé věci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super Swap! Ešte stále som nenašla odvahu to vyskúšať, lebo sa bojím, že by som sa netrafila... Ale ten lesk na pery musí voňať úžasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky nebyla jistá, tak jsme si s Lenkou chvíli psaly, abychom si neposílaly něco co je úplně mimo :-)

      Vymazat
  10. Moc pěkný swap! Snad ze všech produktů bych měla radost. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.