pátek 10. července 2015

Tajemné odhalení - co bylo v mystery boxu

Usmálo se na mně štěstí a vyhrála jsem mystery box u Elle.





Tvářenku Maybelline Jelly glow jsem obdivovala už dávno, kdy o ní začaly básnit zahraniční youtuberky. U nás jsem ji neviděla a mám o to větší radost. Tvářenka je zajímavá tím, že je tzv bouncy. Šťouchnete do ní a vytvoříte dolík, který se za chvíli zase vrátí do původního tvaru. Wow.

Krémová tvářenka NYC v odstínu Never slepping pink. Od této značky jsem zatím tvářenky nezkoušela a na tuhle praktickou krémovou tyčinku se těším.
 
Stíny s leskem vypadají, jakoby se spolu někde opili a teď se vzájemně podpírají :-)
 
Sypké oční stíny L´Oreal v úžasném hnědo-taupe odstínu. Bohužel mi tato značka dráždí oči, takže potěšení ze stínů čeká některou z vás :-)

Maybelline Babylips - juchů, konečně jsem i já majitelkou tohoto opěvovaného i nenáviděného balzámu. Elle mi poslala třešňovou příchuť s chladivým efektem.
 
 
Laky na nehty Miss sporty, které slibují Less than 1 minute quick dry. Krásné letní barvičky.
 
 
Nad krémem Balea jsem se musela pousmát, protože jsem ho už v drogerii obdivovala. Jsem ráda, že jsem nekoupila, i když dva voňavé malinové krémy by nevadily :-) A ta krabička!

Tužka na oči Jordana v černé barvě se třpytkami. Elle se opět trefila do mého přání vyzkoušet tužku této značky. Navíc třpytky jsou bonus  navíc, který obvykle na tužkách nepotkávám.
 
 
Himalaya multifunkční krém vypadá, že umí vyřešit mnoho problémů. Od ničení hub (antimykotikum) přes boj se záněty až po uklidnění pokožky.
 
A ještě vzoreček pleťového krému Dermacol.

Díky Elle a vám přeji krásný víkend <3

15 komentářů:

  1. Moc pěkný balíček gratuluji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/must-havecerven.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super balíček. Hezky se ti trefili, když píšeš, že hodně z těch věcí jsi sama chtěla. :) Nejvíc se mi líbí barva laků a Babylips. Jak takové soutěže o mystery boxy fungují? Dodnes jsem o tom neslyšela.
    Díky za návštěvu mého blogu. Já sama si pitný režim opravdu neuhlídám a tak jsem si takovou aplikaci pořídila už dávno. Jestli zvládáš myslet na pití celý den, tak se nedivím, že je neznáš a závidím! :)
    Máš hezký blog, líbí se mi jeho název. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. Mystery box je soutěž neboli giveaway jako každá jiná s tím rozdílem, že předem není zmáná výhra. To se dozví výherce, až když otevře doma balíček :-)

      Vymazat
  3. Teda - fakt super balíček!Samý dobrý věcičky ;) Blahopřeji!!!

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super balíček a pár produktů by se mi i hodilo:-D jinak gratuluji k výhře:-)

    OdpovědětVymazat
  5. jelly glow ti moc závidím, já osobně po téhle tvářence hrozně moc toužím :)) a krém jsem měla, je skvělý na akné :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to na hezký balíček! Gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Velice povedeny balicek, ten krem od Himalayi bych si rada poridila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny balíček a tie laky a krém vyzerajú skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní box, já bych hlavně využila ty skvělé barevné laky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za komentáře. V létě chystám giveaway, snad vás potěší.

    OdpovědětVymazat
  11. Vyhrála jsi úplně parádní balíček :) Ten krém od Baley bych chtěla sehnat

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.