neděle 19. července 2015

Proč nehubnu

Mohla bych psát o tom, jak zadržuju vodu v těle nebo že s věkem hůř a hůř hubne. Taky bych mohla napsat, že nemám moc času na cvičení a málokterý sport mě baví. Jenže mám-li být k sobě upřímná, hlavní důvody nehubnutí budou jinde. Pojďme se na ně spolu podívat.

Miluju sušenky a oplatky. Moje nejoblíbenější značka je Manner, protože jejich oplatky chutnají jako opravdové jídlo. Je to tím, že při výrobě používají poctivé suroviny a ne náhražky. Nepohrdnu ale ani jinými značkami :-)



Víno a k tomu něco dobrého - po náročném dnu si s přítelem rádi uděláme chvíli pohody a dopřejeme si dobrůtky.

 
 
Ferrero Rocher je jeden z mých nejoblíbenějších zástupců čokoládového světa. Umí potěšit mou duši. Jsem milovnicí i tabulkové čokolády a například takového Merci.
 
Foto jsem si vypůjčila z internetu, protože tuhle dobrotu nikdy nedokážu fotit. Rychle zmizí :-)
Zmrzlina a léto patří neodmyslitelně k sobě. Moje oblíbená příchuť je tvarohová.



Pečená žebra - pro příjemný vlahý letní večer na zahrádce nebo přivezené až do bytu v zimních měsících. Je to přímo pokrm našich slovanských předků. A k tomu samozřejmě pár piv.

 
 
 
A proč nehubnete vy? :-) 

5 komentářů:

  1. Nehubnu, protože nemám silnou vůli. Ono se snadno řekne, že si má člověk místo sladkostí dát např. ovoce, ale ovoce prostě není Milka no. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nehubnu z těch samých důvodů co ty :-D Jen ty dobrůtky jsou trošku jiné,ale i ty Tvé mám moc ráda;-) Tlustá nejsem,ale je fakt,že nějaké bříško tam je.Občas mě to štve,ale žádná trága to není.Zamaskovat vhodným oblečením to jde,tak to nějak neřeším ;-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nehubnu, už to kašlu. Momentálně se snažím mít se ráda takovou jaká jsem. Neumím tu větu správně zformulovat, ale chápeš mě, ne? :D Nechápu, proč bych si měla něco odříkat, hubnout a nemít se ráda. Kdysi jsem to tak dělala a pořád jsem na sebe nadávala a doslova jsem se nesnášela a nikdy se nestalo, že bych jen pomyslela na to, že bych mohla být hezká nebo nějaká věc by na mě mohla být hezká. Teď s tím bojuji a troufám si říct, že nad tím pocitem vedu. Takže si jdu asi pro nanuk Míšu nebo si zajdu pro tyčinky, které mám strašně ráda :D

    The 15 Weird Questions

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím moc dobře o čem mluvíš. Mám se ráda a sama se sebou jsem dobře vycházela, ale v posledních měsících se to nějak zvrtlo a začala jsem přibírat víc než je zdrávo.

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.