úterý 30. června 2015

Někdo na swap?

Ladybox nám zkrachoval, Kupkosmetiku box mě nezaujal a DM box se mi nikdy nepodařilo vyhrát. Tak si říkám, že bychom si krabičku s překvapením mohly nadělit samy. Tady je moje představa krabičky a samozřejmě se můžeme domluvit na úpravě:
  1. Česká nebo slovenská blogerka
  2. Hodnota věcí 300kč
  3. Obsah: 1 kousek dekorativky, 1 péče o tělo nebo vlasy, 1 nekosmetická věc a zbytek podle libosti
 
 
Pokud máte zájem, napište mi to do komentáře spolu s vaším emailem nebo přímo na můj email wikirakrasna@gmail.com

krásný letní den

3 komentáře:

  1. Netrvalo to dlouho, a už jsem si i koupila Kateřiny :3 Jsem zvědavá jaká ta kniha bude, kdyby byl zájem mohla bych sem o ní hodit nějaké info ;)
    - Mimochodem, už delší dobu přemýšlím o tom, že bych s někým udělala Swap :) Vím, že mi často, Wikiro, píšeš na blog :) Kdyby se ti ozvalo více holek a nerozhodla by ses pro mě, vůbec nevadí ;) e-mail: zaneta.sonrisa@gmail.com .

    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych do toho klidně i šla, ale až někdy později, teď nemám vůbec čas :( Třeba někdy v "dalším kole" ;)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych do toho klidně šla, i když jestli by ti nevadilo, že můj blog ještě není tolik profláklý :-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.