pátek 27. února 2015

Astor Big&beautiful style muse mascara

Krásný den milé dámy.
Řasenku Big&beautiful style muse od Astor jsem si koupila když na mně ze stojanu vykoukla a tvářila se jako novinka. Vzhledem k tomu, že moje nejoblíbenější řasenka je také značky Astor (Big&beautiful false lash), chtěla jsem vědět, jestli ji náhodou něco nepředčí.


 
Nová řasenka je v obalu v barvě růžového zlata, který se mi líbí. Kartáček je zvláštně nepravidelný a díky tomu můžete vytvořit různý efekt na řasách. Píše to výrobce a je to pravda. Bohužel se mi tento typ kartáčku špatně fotí.
S řasenkou jsem se musela naučit pracovat. Asi to bude tím kartáčkem. Chvilku trvalo než jsem přišla na to, co která část kartáčku dělá a jak to pro mně bude nejlepší. Po téměř dvou měsících používání můžu říct, že řasenka umí udělat stejně krásné řasy jako moje oblíbená Big&beautiful false lash.
Barva je černá a jsem s ní spokojená. Podle mně jsou totiž všechny černé jen černé, takže nikdy se nerozmýšlím, zda koupit backest black nebo carbon blact nebo cokoli jiného. Zkrátka černá.



 
Na řasence se mi dále líbí, že se přes den nerozmaže ani neopadává. Hezky vydrží až do večera, kdy přijde ten malý problém. Řasenku není úplně snadné odlíčit. Ve srovnání s Big&beautiful false lash zabere odlíčení jednou tolik času a jednou tolik odličovače. Další věc, se kterou nejsem spokojená je fakt, že občas mám na řasách cucek a není právě snadné se ho zbavit.

Co má řasenka dělat:
  • perfektně natočené řasy - za mně ano
  • bez žmolků - ne
  • osilnivý objem - nejsem oslněná, ale objem tam je
  • neslepuje řasy - neslepuje

  • Závěr: řasenku doporučuju lidem, kterým se z nějakého důvodu řasenka snadno rozmaže. Nedoporučuju lidem, které nebaví náročnější odličování. Zatím zůstávám věrná Big&beautiful false lash

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Děkuji za vaše krásné komentáře.