úterý 3. března 2015

Spotřebováno v únoru a předsevzetí na březen

V únoru se mi spotřeba docela dařila, což pro mně znamená, že jsem spotřebovala víc než 5 kousků.


Sprchový gel Palmolive, Aroma therapy, Mmorning tonic s vůní mandarinky a citronové trávy
Palmolive mám ráda, dobře myje, krásně svěže voní a navíc bez parabenů. Ještě navíc nízká cena. Doporučuji a už mám v zásobě další.
 
YSL Manifesto - můj nejoblíbenější parfém za poslední roky. Napsala jsem o něm recenzi. Jedná se o sladkou ženskou vůni, kterou se ráda obklopuju. Už teď mi parfém chybí a je mi líto, že je pryč a šetřím na nové balení.
 
Nature Marionnaud - hydratační peeling
O tomto peelingu jsem již také psala recenzi. Jedná se o příjemný jemný peeling vhodný pro každý den. Nemá vůni (i když píše černý rybíz), nevysušuje doporučuju všem milovnicím málo drsných peelingů. Bohužel jsem nebyla kamarádka s obalem výrobku, protože peeling se z tuby velmi těžce dostává. Proto si ho už nikdy nekoupím.


Plátýnkové masky Skin79
V únoru jsem vyzkoušela dvě "příchutě". Pokud neznáte Skin 79, jedná se o korejskou kosmetiku, která vyrábí především BB krémy (doporučuji) a také masky a péči o pleť.
 
Honey moisture mask - maska hydratuje díky medu, olivovému a mandlovému oleji. Je úžasná, moc příjemná na obličeji během použití a po sundání máte pleť hladkou a vyživenou.
 
Aloe fresh mask - vhodná pro citlivou pleť. Obsahuje aloe vera, které hydratuje a navíc bylinky, které také hydratují a pečují a citlivou pleť.
 
Obě masky mohu jen doporučit. Plátýnko je jimi hodně nasáklé, takže jednu masku používám 3x i když je určena na jedno použití. Mezi použitími uchovávám masku v ledničce a třetí večer už ji dávám jen na krk a dekolt. Celkově jsem vyzkoušela už tři pytlíčky a všechny mi přijdou podobně dobře fungující. Možná je to tím, že moje pleť není moc citlivá.


Lak Colorama Maybelline
Lak už mám v dlouho, našla jsem ho v jednom ze Senzaboxů. Bohužel na něm není nálepka, takže netuším číslo nebo název odstínu. Nicméně se jedná o nádhernou fialovou barvu se třpytkami a modrými odlesky. Fialové nehty nenosím a sama bych si takový lak nekoupila, ale tento je vyjímka. Vypadá krásně, má dobrou výdrž. Bohužel zaschnul.

Astor Soft sensation odstín 115
Moje oblíbená rtěnka. Nevysušuje rty, má docela dobrou výdrž a hlavně odstín 115 sluší světlým typům. Mně osobně dělá modřejší oči. Barvu je těžké popsat, v obalu vypadá hodně tmavě, na rtech je růžovo-fialová, ne moc tmavá ani moc světlá. Po letech se ale zkazila a změnila trochu barvu a už mi nesluší. Doporučuju k vyzkoušení.
 
Vichy Liftactiv supreme
Krém z Goldboxu. Vzorek obsahoval 15ml a vydržel docela dlouho. Je určený pro normální a smíšenou pleť, má působit proti vráskám a zpevňovat pleť. Krém mě ze začátku okouzlil, po několika prvních aplikacích jsem cítila i viděla rozdíl. Pleť byla rozjasněná, pocitově úžasná hydratace bez mastného filmu. Docela jsem se pro krém nadchnula. Jenže pak zklouzl do průměrnosti. Možná si moje pleť zvykla, možná přestal fungovat, v každém případě jsem byla ráda když jsem ho spotřebovala. Zmenšení vrásek ani zpevnění pleti se nekonalo.

Nuxe Nuxellence jeunesse aneb excelentní omlazující péče
Vloni jsem vyzkoušela vzorek o obsahu 2ml a přišlo mi to celkem dobrý, i když ne za 1000kč. Tentokrát se ke mně dostal vzorek o velikosti 15ml a už můžu napsat víc.
Péči jsem používala ráno místo krému, protože mi přišla dostatečně mastná a hydratační. Nejdřív jsem byla spokojená i když se nekonalo viditelné omlazení (asi nepatřím mezi 76% žen, na které to takto působí). Hladší a rozzářenější pokožku jsem trochu měla.
Postupně jsem se ale začala těšit, až Nuxellence spotřebuju. Začal mi totiž na obličeji vytvářet mastnou vrstvu, která si tam klidně seděla i několik hodin. Kdybych si koupila plné balení, byla bych pěkně naštvaná a proto i vám doporučuju nejdřív vyzkoušet větší vzorek, ne jen pytlíček o obsahu 2ml. Přece jen se jedná o dražší výrobek.
 
 


Jak jsem již předeslala v názvu, dávám si na březen pár předsevzetí. Není to na celý rok, protože tuším, že tak dlouho bych je nedodržovala.
  1. Nekupovat dekorativní kosmetiku, pokud ovšem nebude v nějaké super akci a byla by hloupost kupovat za plnou cenu.
  2. Kupovat o to více pečující kosmetiky. Krásná pleť je přece základ!
  3. Obléct si v průběhu března postupně všechno oblečení, které jsem na sobě neměla více než 3 měsíce. Pokud mi některé kousky nebudou sedět, prodám je nebo vyhodím.
  4. Nosit šperky, nejlépe každý den. (Strašně ráda totiž kupuju šperky, ale už mě tolik nebaví je nosit).
A jaké jsou vaše plány na březen?

1 komentář:

  1. Krásný předsevzetí. S tou kosmetikou to mám podobně. Taky jsem se zapřísáhla, že v březnu nic nekoupím. Zatím se držím. :) Sice jsem do drogérky vlezla a trávila hodinu u stojanů, ale naštěstí nic nebylo v super akci. :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.