čtvrtek 26. března 2015

Odličovací propadáky

Krásný den.
V současnosti mám hned dva výrobky, které mi absolutně nevyhovují a už nikdy si je nechci dát na svůj obličej. Tady je máme:

Micelární voda Hydravégétal Yves Rocher
Na úvod musím říct, že nevím, co se s YR děje. Kromě dekorativky (moc jsem z ní nezkoušela) mi od nich nic nesedlo a přitom si tuto značku spousta lidí nemůže vynachválit.
Hydratační micelární voda pro normální a smíšenou pleť, bez parabenů, minerálních olejů, barviv a silikonu. Zní to krásně, tak proč mě voda nedělá krásnou? Je pravda, že micelární voda má jednu velkou světlou stránku a tou je, že opravdu dobře odličuje. Jedním tahem odstraní asi tak 95% makeupu, takže dočistit pleť je pak hračka.
Moje velká nespokojenost pramení z toho, že po použití prožívám krušné chvíle. Pleť mě začne pálit a naskáčou mi červené fleky, takže vypadám jako kdybych měla važnou kožní nemoc. A já se ptám: "Stojí mi takové odličování za to?" "Ne, nestojí!"




Odličovací ubrousky Sen jižního moře, limitovaná edice, Alterra
Koupila jsem je s důvěrou, protože běžně používám odličovací mléko Alterra a nemám s ním žádný problém. Stejně jako micelárka jsou i ubrousky bez silikonů, minerálních produktů, alkoholu a emulgátorů, navíc jsou veganské.
Ubrousky jsou málo navlhčené, špatně odličují a ještě ke všemu mají stejný konečný efekt jako micelárka YR tj. pálení a červené fleky. Na obalu je napsáno: "Svěží vánek jižního moře vás unese na dovolenou". Mně unesl leda tak na dovolenou, kde mám lepru a vztek. 
Přesto všechno jsem ale ubrousky nehodila rovnou do koše, jak mě v první chvíli napadlo. Začala jsem je používat na čištění bot. Ono když se to vezme kolem a kolem, není to není zase tak špatný nápad. Moje boty jsou kožené a určitě si zasluhují zvláštní péči. Na boty jsou ubrousky navlhčené tak akorát a pěkně je dokážou vyčistit. Nakonec jsem spokojená, znovu je ale kupovat nebudu. Přípravků na boty mám dostatek :-)




3 komentáře:

  1. To se divím, že Ti Yves Rocher nesedne. Já tu značku miluji :-). Ale každý jsme jiný :-). Takže asi ani nemá smysl Tě zvát na soutěž, která teď probíhá na mém blogu, díky které můžeme společně zasadit stromečky a pomoct přírodě... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne tiež zatiaľ od YR vyhovovalo všetko :) ale sto ľudí, sto chutí!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem měla tenhle odličovat, ale vůbec jsme si nesedly.. Moje pleť ho nesnáší a dává to dost najevo.. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.