pondělí 30. března 2015

Spotřebováno v březnu

Krásný den.
S  březnovou spotřebou jsem moc spokojená. Ještě kdybych méně nakupovala, bylo by to ideální :-) Ale to bych musela žít v ideálním světě...



Výživný pleťový krém s mateří kašičkou Bione cosmetics
S krémem jsem byla spokojená, protože hydratuje, stačí ho málo, má příjemné složení bez parabenů a silikonů. Navíc za příznivou cenu. Musela jsem si zvykat na vůni. Možná si  krém časem znovu pořídím, ale hned pro něj do obchodu nepoběžím.
Recenze je zde

Hyaluronové sérum Nobilis Tilia
Nemůžu uvěřit, že je pryč :-( Nevýhoda fialového skla je ta, že nevíte, kdy vám sérum dojde. Prostě vás jednoho dne čeká nemilé překvapení. S výrobkem jsem byla maximálně spokojená, opravdu hydratuje a trochu i omlazuje pokožku. V zásobě mám hyaluronové sérum Rival de Loop, takže hurá na něj.
Recenze je zde

Balea maska proti vráskám Q10 2x8ml
Příjemná maska, která stála 20kč. Na pleti mě trochu štípala, takže jsem ji radši smyla dřív než po 10 minutách. Výsledek byl překvapivě dobrý. Žádné zarudnutí nebo jiný projev spojený se štípáním. Naopak pleť byla vypnutá a hebká. Maska obsahuje Q10, panthenol a omega mastné kyseliny. Ani nevím, co z toho tak dobře funguje.

Super+ BB cream Skin79
Vzorek slavného BB krému. Zlatý krém má mít bělící a omlazující účinky. Moc se mi líbil stejně jako všechno ostatní, co jsem zatím od Skin79 stihla vyzkoušet. Jejich BB  krémy nevysuší, rozjasní, sjednotí tón pleti, nezalezou do porů ani do vrásek. Pro mně zkrátka ideál.

Time revolution Missha
Vzoreček byl na jedno použití, takže mohu jenom říct, že mi nezpůsobil žádnou neplechu. Účinky je těžké posoudit.



Exaggerate primer Rimmel
Bázi pod oční stíny Rimmel mám rok a půl a z toho většinu času dobře fungovala. Teď jsem ji po pár měsících znovu vytáhla a zjistila, že mě štípe v očích. Má na to právo, protože se má spotřebovat rok po otevření, u mně teda už přesluhovala.
Báze pod oční stíny používám vždy, když se líčím pudrovými stíny. Báze výrazně prodlužují trvanlivost stínů. Exaggerate primer Rimmel hodnotím jako dobrý drogerkový produkt. Víc jsem spokojená s primery z parfumerií i když za vyšší cenu.

Wellaflex lak na vlasy na objem, extra silně tužící
Lak mi hezky voněl, vlasy neslepoval ani nezatěžoval. Bohužel je moc dobře nenatužil, po pár hodinách bych si ani nevšimla, že jsem si nějaký lak vůbec dala. Zjistila jsem, že nejsem typ člověka, který by si rád lakoval vlasy a proto si nějakou dobu nekoupím tento ani jiný lak.




Mini Colorama Maybelline, odstín Berry sweet
Krásný lak na nehty v syté tmavší barvě. Mám ho už dlouho a hodně se mi líbí na nehtech na nohou. Když jsem ho naposled vytáhla, zjistila jsem, že už je tak tuhý, že kapce, která je na štětci trvá skoro 15minut skápnout zpět do lahvičky. A to je konec laku.

Clinique Take the day off 50ml
Skvělý dvousložkový odličovač očí. Je smutné něco v březnu koupit a hned to v březnu i spotřebovat. Bohužel se mi podařilo půl lahvičky vylít a zbytek posloužil jen pár týdnů.  Odličovači nemůžu nic vytknout. Poradí si s řasenkou lépe než můj oblíbený odličovač Vichy. Vůbec nedráždí, nepálí a přitom skvěle funguje. V budoucnu koupím znovu, nejlépe plnou velikost.

 
A jaký byl váš březen?

1 komentář:

  1. BB cream od skin 79. Jsou za mě nejlepší :-) Já mám ten růžový a fialový a jsem nadmíru spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.