čtvrtek 19. února 2015

Peeling z Marionnaud

V rámci slev jsem si koupila tělový peeling s vůní černého rybízu značky Nature Marionnaud. Pojďme se na něj blíže podívat.
 
Peeling má být hydratační, což u mně příliš nefunguje. Možná tak z 50%. Má vonět po černém rybízu. Pokud se hodně budete snažit, lehký závan něčeho jako rybíz ucítíte, ale spíše není cítit vůbec nijak a na těle nezanechává žádné aroma. Podle mně to je plus, ale výrobek by v tomto případě neměl hlásat jakoukoli vůni.


 
Peeling se má používat 1-2x týdně. Používám ho každý den a nijak mi neublížil. Peeling obsahuje pískové exfoliační částečky a můžu jen potvrdit, že přesně takhle je cítit na kůži. Jako hodně jemný až super jemný písek. Hezky se s ním pracuje a díky malinkým částem nepoškrábe a dobře funguje.
 
Složení se mi líbí, protože neobsahuje parabeny.



 
 
Peeling má i svou temnou stránku a tou je obal. Je to nejhorší obal s jakým jsem se dosud setkala. Po měsíci používání upadlo vrchní fialové víčko. Obal je plastová tuba, která má dole víčko, které vykloníte cca o 3mm a vzniklým otvorem vymačkáváte produkt. Bohužel je výrobek velmi nedomyšlený, protože vymačkáváním vzniká v tubě podtlak, díky kterému je téměř nemožné produkt vytlačit. Používám peeling každý den, tj. jednou za 24 hodin. Během této doby se podtlak trochu zmenší. Říkám si, že možná proto se má peeling používat jen 2x týdně. Aby se dal vymačkávat.
Za této situace jsem nucena k radikálnímu kroku - udělat do tuby díru, aby šel peeling vymačkávat. Lidově řečeno to je "pěkný opruz".
 
Pokud jste si s peelingem poradily lépe než já, dejte mi prosím vědět.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.