pondělí 23. února 2015

Štětce Real Techniques

Štětce na líčení používám každý den a když jsem značku RT našla v českém eshopu, zaradovala jsem se a koupila sadu čtyř kousků. Vybrala jsem si edici by Sam&Nic Chapman.
 
Štětce jsou v praktickém pouzdru na suchý zip. Uvnitř je šest přihrádek, takže si na cesty můžete přibalit ještě např řasenku a tužku na oči. Pouzdro má navíc tu vychytávku, že se dá pomocí šňůrky snadno předělat na stojan na štětce. Skvělé na cesty a do malé koupelny, kdy stojan po nalíčení zase schováte.
 
 
 
Všechny štětce jsou velmi lehké, s mosaznou rukojetí a černým pogumovaným koncem. Štětinky jsou z černých a bílých vláken a budí dojem velké umělotiny. Hebkost štětců není právě nejlepší, při známkování ve škole bych jim dala 3. 
 
Sada obsahuje: (na obrázku zleva doprava)
  • buffing brush
  • contour brush
  • detailer brush
  • pointed foundation brush

Kulaté štětce
Dva štětce mají kulatý tvar, jsou to buffing brush a contour brush. Když jsem štětce začala používat, byla jsem hrozně zklamaná. Štětinky jsou docela řídké, takže dá práci udělat se štětci hezký makeup. Většinou jsem to nevydržela a výsledek musela dodělat mým oblíbeným štětcem Sigma.
Naštěstí jsem pak štětce vyzkoušela i na sypké produkty. Ukázalo se, že buffing brush je skvělý na pudr a contour brush na pudrový rozjasňovač. Tvářenku zvládne jak kterou, někdy dělá šmouhy.
Používat tyto štětce na tekuté a krémové produkty je ztráta času, doporučuju je pouze na pudrové věci.
 
 
 
Placaté štětce
Detailer brush a pointed brush mají placatý tvar štětin. Stejně jako zbytek sady mě při používání nepříjemně dráždily na obličeji. Neměla jsem žádnou vyrážku nebo fleky, ale dotek štětce vůbec nebyl příjemný. Toto naštěstí vymizelo po několika vyčištění štětců.
Pro větší z dvojice (pointed foundation) jsem našla využití u tekutého rozjasňovače. Na makeup se bohužel vůbec neosvědčil.
Nejmenší štětec zatím nepoužívám vůbec. Velikostí se mi hodí na korektor, ale moc dobře neroztírá. Mnohem lépe funguje štětec od ELF.
 
 
 
Závěr: I když tři ze čtyř štětců používám, nedoporučila bych je a už si od této značky žádný štětec pořizovat nebudu.
 
Jaké jsou vaše zkušenosti se štětci Real Technique? Poradíte na jaké produkty je používat?

2 komentáře:

  1. Já jsem ještě nenašla štětce, které by byly super, ale tak já mám jen Sigmu, e.l.f., essence (ta mi docela vyhovuje) a pak štětce z ebay a ty jsou asi nejlepší, co mám (jako že nejlíp se mi s nima pracuje). Toužím po zoeva, po té nové řadě rose golden, ty na oči. Proto teď šetřím :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Štětce vypadají pěkně.. Já tedy nemám Real Technique, nemám Wishlistu je Zoeva a doma mám Sigmu a pak z Primarku a oboje ok..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.