neděle 22. února 2015

Únorové nákupy

Krásný den milé dámy.
Dnes přináším článek o tom, co jsem nakoupila v únoru. Je to sice trochu předčasně, protože únor ještě nekončí, ale já jsem velmi pevně odhodlaná si tento měsíc už nic nekoupit. Pro jistotu se drogériím vyhýbám a toaleťák kupuju v potravinách.
 
Na začátku měsíce se mi podařil nákup na www.krasa.cz. Měli dobré ceny, takže v nákupním košíku skončilo i něco neplánovaného.




Dermacol - Invisible fixing powder
Rozhodla jsem se, že opět přišel čas, kdy zkusím svůj makeup pudrovat. Na tento pudr jsem slyšela chválu, tak proč ho nezkusit. Jedná se o sypký pudr neutrální barvy, balení obsahuje štěteček i labutěnku. Zatím se mi líbí.
 
Rimmel - Stay blushed v odstínu apricot glow
Tuto tekutou tvářenku již vlastním v růžovém odstínu a jsem nadmíru spokojená a proto jsem přikoupila další odstín. Meruňková je hodně decentní a myslím, že v létě bude to pravé.
 
Astor - Seduction code
Transparentní gel na obočí. O svoje obočí pečuju, mám pudrovou barvu i tužky a gel je přesně to, co mi scházelo. Gel má zajímavý nepravidelný kartáček a věřím, že bude dobře fungovat.
 
Astor - Big&beautiful false lash
Moje nejoblíbenější řasenka. Na Kráse stála o 70kč méně než v drogérce, takže nebylo co řešit. Jelikož řasenku znám, můžu rovnou napsat, že řasy krásně zvýrazní, oddělí, nemaže se a zároveň se dá dobře odlíčit.
 
 
Můj další nákup byl v www.thebalm.cz Už nějakou dobu jsem si brousila zuby na paletku California a když na mě začala na internetu vyskakovat akce: při nákupu nad 1500kč rozjasňovač Mary Lou zdarma, svedla jsem jen malý vnitřní boj a milovnice kosmetiky ve mně opět vyhrála. Mary Lou jsem si chtěla výhledově také pořídit a proto se dárek The balm opravdu povedl.
 

California - úžasná paletka, která obsahuje tvářenku, rozjasňovač a dva oční stíny. Navíc má hezky velké zrcátko, zavírání na magnet a jsem z ní nadšená. Určitě přijde recenze.
 
Mary-lou manizer - nádherný rozjasňovač v barvě šampaňského. Výborně se hodí i jako oční stín. Opět přijde podrobná recenze.


 
Vzhledem k tomu, že rtěnky jsou můj nejoblíbenější kosmetický produkt, vyzkoušela jsem i barvu na rty Stainiac. Barva má neobvyklou vodovou konzistenci. Po nanesení jedné vrstvy je barva velmi přirozená, vrstvením se dostanete do krásně červeného odstínu. Barva se dá stejným způsobem použít i na tváře a je prostě skvělá :-)
 
Štětec na pudr souvisí s nákupem pudru od Dermacolu. Další štětec na pudr a tvářenku jsem potřebovala jako sůl. Tenhle má stejně jako ostatní výrobky The balm krásný design, je v praktickém pouzdře a zatím se tváří, že funguje velmi dobře.
 
Už dlouho se mi nestalo, že bych nakoupila čtyři věci, které jsem dosud neznala ani nezkoušela a všechny čtyři mě nadchnuly. The Balm můžu zatím jen pochválit a doufám, že budu chválit, až všechno pořádně vyzkouším.
 
Přípravky do koupele mi koupil můj drahý přítel. Ví přesně, co mám ráda.
 
 
 
Moje oblíbená značka Dresdner Essenz a její přípravky do koupele. V sáčcích jsou krásně ovoněné sypké směsi. Dostala jsem levandulovou, medovo-mandlovou a směs s názvem Love letter (hmmm... těším se). Pevný přípravek voní po ylangylang a sezamu.
 
S únorovými nákupy  jsem moc spokojená, jen mi nějaký hlásek šeptá, že jsem vůbec nedodržela novoroční předsevzetí kupovat hlavně nedekorativní kosmetiku. A já tomu hlásku říkám: "Ale když byly ty slevy! To prostě nešlo jinak! A Mary-Lou jako dárek...to mluví samo za sebe"
 
krásnou neděli

 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.