úterý 17. února 2015

Oblíbené laky a péče o nehty

Dnes jsem si pro vás připravila článek o mých oblíbených lacích na nehty. Ze své skromné sbírky jsem vybrala tři favority.
 
Rimmel Salon pro v odstínu 306 velvet rose. Lak má nejdokonalejší barvu, s jakou jsem se zatím setkala. Řekla bych, že je růžová, tak nějak dospělácky růžová, až do fialova. Tlumená, hodně sytá. Samotný lak má vydržet 10 dnů. To je trochu přehnané, ale 5 dnů v pohodě vydrží. Neolupuje se, jen se na koncích nehtů začne ošoupávat.
 
Další oblíbenec je Sally Hansen complete salon manicure v odstínu 320 Raisin the bar. Balení je dost velké, 14,7ml a mám ho už několik let (asi 4) a lak je pořád použitelný, což je velké plus. Barva je krásná, růžovo-hnědá. Lak má plochý štěteček a dobře se s ním pracuje.
 
Gabriella Salvete with hardener jsem koupila v odstínu 123. Je to skvělý lak na každodenní nošení. Barva je hnědo-růžová s trochou třpytek. Odstín je decentní a to je jeden z důvodů, proč jsem si lak oblíbila. Hodí se totiž ke všem příležitostem. Lak mám ráda i proto, že na nehtech dlouho vydrží a neolupuje se.
G. Salvete má tento lak ve spoustě dalších odstínů, určitě bych si dokázala vybrat pár dalších, ale to bych si musela nehty lakovat mnohem častěji.
 


 
 
Moji pomocníčci v péči o nehty jsou tito:
 
Pilníček na nehty Essence  se mi osvědčil víc než skleněné pilníky. Jedna z jeho výhod totiž je, že se nezlomí, když si na něj sednete. Navíc má dva druhy povrchu, jeden na zkrácení nehtů a druhý na opilování a tvarování. Pilník je v praktickém otevíracím obalu z umělé hmoty, můžu ho tedy nosit v kabelce. Zkrátka super věc za málo peněz.
 
Essence express dry spray je další výborná věc. Nehty sice nejsou suché za minutu, jak je napsáno na obalu, ale do 5 minut už suché jsou. Sprej má příjemnou vůni, i když to je individuální, zbytku rodiny totiž smrdí :-) Bohužel po aplikaci se lak oloupe rychleji než obvykle, ale i tak mi to za to stojí a sprej doporučuju.
 
Saloos bio karité granátové jablko je moje univerzální mazání. Nejčastěji ho používám na nehty a lokty. Krásně zjemní kůžičku kolem nehtů. Mažu asi tak jednou týdně, pokud mám hodně suché ruce, klidně každý den.
 
 
 
Přeju vám krásný den a krásné nehty.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.