neděle 8. února 2015

Péče o pleť na horách

Krásnou neděli milé dámy. Vrátila jsem se právě z hor a ráda bych se podělila o péči o pleť, kterou jsem praktikovala během pobytu.

Nevím, jestli je to vodou, vzduchem nebo tím, že jsem byla na dovolené a tudíž téměř bez stresu, zkrátka jsem si vystačila s krémem na oči a jeden večer jsem si dala pleťovou masku. Teoreticky bych se obešla i bez toho očního krému, ale jsem trochu pověrčivá a věřím, že když vysadím krém na oči, za každou noc bez krému  zestárne moje pleť o jeden rok a nakonec skončím v kosmetickém pekle.
Masku jsem si dala, aby se neřeklo a protože jsem ji měla sebou.

Věčně si stěžuju, jak je moje pleť v zimě vysušená, jak nemůžu během zimy některé výrobky používat a bez jiných se zase neobejdu. Teď ale bylo všechno jinak. Pleť byla ideálně hydratovaná, ani málo ani moc. Po týdnu bez denního i nočního krému se  s mojí pletí neudála žádná změna. A to i přesto, že jsem se během týdne 2x namalovala. Makeup jsem nanášela bez podkladového krému, což v zimě obvykle považuju za nemožné. Po odlíčení nebylo potřeba mazat. Je to pro mně skoro jako zázrak.

Výrobky, se kterými jsem si vystačila. Zleva: odličovací mléko Alterra, oční krém Nuxe, zpevňující maska Natura Siberica


Tento příběh nemá bohužel šťastný konec. Moje nenáročná pleť zmizela asi dvě hodiny po návratu do civilizace. Po příjezdu domů jsem začala cítit známé pnutí a pocit, že se musím jít natřít krémem, což jsem taky udělala. Takže jsem opět najela do starých kolejí.

PS Pokud chcete vyzkoušet místo se zázračným vzduchem, byla jsem v okolí Kralického sněžníku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.