pátek 13. února 2015

Hyaluronové sérum

Koupila jsem sérum značky Nobilis Tilia, dají se sehnat i jinde, například v Rossmannu od Rival de Loop pod názvem Hyaluron booster. Raději používám NT, protože mi víc vyhovuje balení.

Jako obvykle začnu obalem. Je to tmavá skleněná láhev, v horním uzávěru je kapátko. Nobilis dělá snad všechny skleněné obaly tmavé, aby se prodloužila životnost produktu, za což je chválím. Pro jistotu ještě skladuji ve skříňce. Věřím totiž, že slunce umí kosmetiku znehodnotit. Nevýhodou tmavého skla je, že nevíte, kolik séra ještě zbývá.

Samotné sérum bych popsala jako nažloutlou olejovou tekutinu. Používám ho večer, jako jeden ze dvou přípravků. Tím druhým je oční krém. Sérum vklepu prsty do pokožky, chvíli zůstává lepkavý pocit, ale pak se to vsákne.

Účinky bych popsala jako úžasné. Při pravidelném používání se u mně dostavily následující účinky:
  • když se ráno probudím, mám rozjasněnou pleť
  • a taky hebkou pleť
  • netvoří se žádný druh pupínků
  • vrásky jsou méně viditelné





No řekněte, kdo by tohle nechtěl? Já tedy ano. Ale i přesto jsem z nějakého rozmaru sérum odložila. Poslechla jsem nějaký hlásek, který říkal, že mám pleť v pohodě a nic zvláštního nepotřebuju. Měsíc to bylo ok, druhý měsíc se moje pleť začala zhoršovat. Respektive ztratila vše, co jsem popsala jako účinky. Asi před týdnem jsem po séru znovu sáhla a můžu říct, že zhoršení stavu pleti mělo z velké části na svědomí vysazení hyaluronového séra.

Ještě abych to dopověděla se sérem od Rossmanna. Funguje obdobně. Kámen úrazu je balení, které spočívá v ampulkách. Musíte opatrně odlomit vrchní část a pak skladovat otevřenou ampulku z velmi tenkého skla a doufat, že ji nevylijete nebo nerozbijete. Není to právě nejpraktičtější věc na světě.
 
Závěr: vřele všem doporučuji a pokud si sérum pořídíte, nepřestávejte ho používat :-)
 
KRÁSNÉHO VALENTÝNA VŠEM, KTEŘÍ HO SLAVÍ

1 komentář:

  1. Já jsem měla kliku a narazila jsem na sérum kys.hyalur. v DM od Baley, zlevněné asi na 35 Kč, to se nedalo nekoupit. A jsem s ním tak spokojená, jen se bojím, že mi dojde a co si koupím pak? Kdybych tušila, že je tak super, koupila bych si nejmíň 3 balení :))) Moc tam toho není, i když spotřeba není velká.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.