úterý 27. ledna 2015

To nejlepší (a nejhorší) od Rimmel

Krásný zasněžený den všem. Dnes jsem si připravila souhrn toho, co mám od Rimmelu nejraději a co ne.
 
Tekutá tvářenka Stay blushed
Vybrala jsem si odstín 001 pop of pink. Konzistence je něco mezi krémovou a tekutou.
S tvářenkou se velmi dobře pracuje. Nanáším ji pomocí prstů. Prostě jen trochu vymáčknu, nanesu na tváře a mám hotovo.
Líbí se mi i balení. Tvářenka je v tubičce o obsahu 14ml a se šroubovacím víčkem. Hodí se na cesty i do kabelky. Prostě povedený malý pomocníček.






Voděodolná tužka na oči Exaggerate
Mám odstín 264 earl grey, který na světlých typech jako jsem já vypadá jako černá linka.
Na jednom konci je vysouvací tužka a na druhém konci je houbičkový aplikátor na roztírání stínu a ořezávátko. Aplikátor jsem použila jednou a tužku spíše setřel než rozetřel. To mi ale nevadí, protože tužku používám jako linku (aplikátor jsem chtěla spíše vyzkoušet).
Tužka je dostatečně měkká, dobře se nanáší, nedráždí oči, nemaže se a má dlouhou výdrž.



Rtěnky
Rtěnky jsou pro mě to nejlepší, co Rimmel vyrábí. Kupuju je dlouhá léta a v drogerii jsem zatím nenašla lepší rtěnky. Líbí se mi jejich vůně. U rtěnky člověk vůni obvykle neřeší, ale tady se parfemace opravdu povedla.
V současnosti jsou v mojí sbírce tři rtěnky.
 
Lasting finish lipstick v odstínech 262 burning desire a 066 heather shimmer. Obě rtěnky mají dobrou pigmentaci, nevysušují rty a mají dobrou výdrž.


vlevo heather shimmer, vpravo burning desire


Moisture renew lipstick mám v odstínu 860 auburn breeze a jedná se o moji nejoblíbenější rtěnku na denní nošení. Dokonce mám už druhé balení a neustále putuje z kabelky do kabelky. Rtěnka se snadno nanáší, je dostatečně hydratační. Barva je úžasná se třpytkama.



 
To nejhorší od Rimmel
Když už mluvím o rtěnkách, musím zmínit i transparentní konturku od Rimmel. Tento výrobek se opravdu nepovedl, což je opravdu škoda. Konturka totiž nic nedělá, jenom lehce dráždí.
 
Další výrobky, které už u stojanu Rimmel nekupuju jsou oční stíny a řasenky. Stíny podle mně moc dlouho nevydrží a ani není dostatečný výběr barev.
Řasenek jsem vyzkoušela dost, protože mi vůbec nedráždí oči. Bohužel jsem nenašla takovou, která by se nemazala, neopadávala a vydržela celý den. Takže příště už raději ne.
 
V této sekci nemám obrázky, protože neoblíbené výrobky už naštěstí nevlastním.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.