středa 14. ledna 2015

Spotřebováno prosinec

Krásné lednové dny vám přeju. Počasí je bláznivé, stihneme si užít zimu i jaro během jednoho týdne. Naštěstí to vypadá, že s mojí pletí to nic nedělá a nemusím činit žádná opatření.
 
Vždycky obdivuji blogerky, které zvládnou za měsíc spotřebovat kolem 20 výrobků. Mně se za poslední měsíc a půl podařilo spotřebovat následující:




Sprchový gel Radox s vůní limetky a peprmintu je můj oblíbený. Krásně voní a umyje, což je skoro všechno co člověk od sprcháče čeká.
 
Makadamové tělové máslo Alverde jsem si koupila, protože jsem chtěla konečně nějaké tělové máslo vyzkoušet. Moje první volba byla skvělá. Už teď se těším, až si máslo koupím znovu, protože:
  • dobře hydratuje
  • pokud ho nanesu večer, mám ráno nádherně hladkou pokožku
  • rychle se vsakuje
  • voní po oříšcích
Jediné co bych máslu vytkla je balení. Dala bych přednost lahvičce.
 
Tělové mléko Duck island s vůní mandarinky a bergamotu mně nijak neokouzlilo. Na můj vkus málo hydratuje a vůně připomíná spíše čistící prostředek, než něco co si chcete namazat na sebe. Ještě že jsem ho měla tak malé množství.
 
Odličovač Yves rocher mi nevyhovoval a jsem ráda, že se můžeme konečně rozloučit. Napsala jsem o něm celý článek, takže to shrnu do pár slov: štípe a špatně odličuje.

 
 
 
BB krém Estee Lauder by se mi líbil, kdyby nebyl v tak oranžovém odstínu. Je trochu záludný, protože při umělém osvětlení jsem oranžová a na sluníčku vypadá přirozeně. Teoreticky bych ho mohla používat, ale nebudu kvůli BB krému sledovat předpověď počasí a během nošení nevcházet pod umělé osvětlení např do obchodních center. Navíc nejsem fanda silně okurkové vůně.
 
Hydratační maska Skin79 je úžasná plátýnková maska. Nijak nedráždí, naopak uklidňuje pleť a po masce už není třeba nanášet krém. Koupila jsem si testovací balíček všech masek od Skin79 a bohužel stihla použít jen tuto jednu. Zbytek se ztratil při stěhování. Naděje umírá poslední a stále doufám, že se zbylé masky objeví.
 
Oční sérum s Q10 a goji od Alverde se mi líbilo. Krásně ovocně voní a co je hlavní, opravdu funguje a pleť kolem očí je při používání vypnutější. Nepůsobí zázračně, ale přece jen jsem účinek viděla, což potěší o to víc, jak je sérum levné.
 


Balea Trend it up je sprej, který chrání vlasy při úpravě žehličkou. Byla jsem s ním spokojená. Voní po jablíčkách, mírně tuží a jelikož se mi vlasy po žehlení nezničily, můžu říct, že vlasy ochrání. Občas jsem ho používala i na foukání vlasů.
 
Poslední věcí je moje oblíbená pečující koupel značky Dresdner essenz vůně čokoláda a brusinky. Tyto koupele jsou mým objevem z Kauflandu. Koupel je bez PEGu, sulfátu, minerálů a silikonů.
Obsah sáčku nasypete do vany a kocháte se koupelí, která voní po čokoládě. Zároveň nevysušuje. Zkrátka nádhera za málo peněz. Za balení jsem zaplatila kolem 30kč. V Lush bychom zaplatili v průměru o 100kč víc za jednu koupel.
 

1 komentář:

  1. Ten sprej od Baley jsem měla a hrozně mi slepoval vlasy... :-/
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.