sobota 24. ledna 2015

Nejoblíbenější parfém

Trvalo několik let než jsem našla parfém, které mě baví i po roce a po vypotřebování prvního balení si chci koupit další. Nejlepší parfém jsem našla v Manifesto od YSL. Vím, že se tento parfém dostal mezi bestsellery, takže tuto vůni stále potkávám. Naštěstí v tom nevidím problém.

Popis vůně je následující:
hlava: bergamot, černý rybíz a zelené lístky
srdce: jasmín a konvalinka
základ: vanilka, ambra, cedrové a santalové dřevo, tonka

Osobně tuto vůni vnímám jako cukrově sladkou, úžasnou a jedinečnou. Voní krásně žensky a vůně zůstává celý den stejná. Abych to řekla mou oblíbenou frází: "je to vůně, která mě vždycky rozveselí". Parfém mě okouzlil natolik, že jsem si ho koupila i ve spreji "pro všední dny"





Proč ale píšu tento článek je tělové mléko, které jsem koupila v sadě s parfémem. Tady už spokojená nejsem.



Mléko má spíše vodovou konzistenci, sice se rychle vsákne, ale moc nehydratuje.
Samozřejmě, že mléko má stejnou vůni jako parfém. Krásně voní jenom první 3 minuty a pak se vůně začne měnit, až se dostaneme do nepříjemného odéru, který pak bohužel vydrží.

Příště tedy kupuju samostatný parfém, klidně znovu i deodorant. Místo tělového mléka bych od YSL raději vyzkoušela něco jiného. Poradíte co?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.