sobota 3. ledna 2015

Malé nákupy a dárky

Všem přeji všechno nejlepší do nového roku. A to především věci, které za peníze nekoupíte:
zdraví, štěstí a lásku.
 
Dnešní článek není jen přání, je to i malé ohlédnutí za prosincem. Pro sebe jsem kupovala opravdu jen minimum.

V Tescu jsem koupila odličovací tamponky ve veselém růžovém obalu. Dále jsem pořídila moje oblíbené sprcháče značky Radox. Koupila jsem si do zásoby dvě svěží vůně.


 
Ještě před silvestrem jsme zvládli i návštěvu Vídně. Bohužel kosmetika nebyla našim cílem, takže jsem opět koupila jen drobnosti.


Od Catrice jsem si pořídila Instant eye brightener s hyaluronem. Název vypadá velmi slibně, takže  jsem ho šla skoro hned po nákupu vyzkoušet, protože už jsem byla z chození unavená a chtěla si rozjasnit oči. První použití mě příliš nenadchlo, myslím, že rozjasňovač bude lepší na obličej než na oči.
 
U stojanu Essence jsem vybrala hned dva výrobky. První je vrchní lak, který má vytvářet efekt gelových nehtů a druhý je vrchní lak pro rychlé schnutí. Oba laky jsem vyzkoušela během silvestrovského pobytu na horách a ani jeden mě nenadchnul, ale ani nezklamal. Kvalita odpovídá ceně. Až budu laky používat delší dobu, napíšu podrobnější názor.
 
Nyní se dostávám k dárečkům. Největší radost mi udělala čtečka knih Kindle, ale to není právě kosmetická záležitost. Z kosmetiky jsem dostala sadu od Oriflame.
 

Sprchový krém a krém na ruce mají hezké růžové balení a krásně voní. Pomáda slibuje přírodní složení. Všechny výrobky ráda vyzkouším.
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.