pátek 16. ledna 2015

Avene - Hydratační zklidňující pleťová maska

Pro francouzštináře je název masky Masque apaisant hydratant.
Masku jsem si koupila, protože slibuje uklidnění a hydrataci. Na krabičce se píše, že obsahuje 73% termální vody Avene a že je opravdovým balzámem pro pleť.
 
Balení se mi líbí, bílá tubička se šroubovacím uzávěrem. Obsah vypadá jako bílý krém, nic zvláštního. Vůně je nenápadná, popsala bych ji jako: "nic moc, typicky lékárenská vůně".
 
 
 
Použití - podle návodu se má nanést v silnější vrstvě, nechat působit a po 10-15 minutách setřít to, co se nevsáklo. Nejprve jsem tento návod dodržovala, ale pak mi to přišlo jako plýtvání maskou, takže si jí prostě nanáším míň, jen o trochu větší množství než pleťového krému.





Nyní se konečně dostávám k tomu, jak maska funguje. Jedním slovem skvěle. Po náročném dnu, kdy je moje pleť vysušená a unavená (přesně na tento problém se maska zaměřuje) je maska výborným řešením. Okamžitě pleť zklidňuje. Pocit zklidnění bych přirovnala tomu, když si obličej ponoříte do vody. Někomu se tato představa nemusí líbit, ale mně ano. Pocit vody na obličeji zůstává. Maska velmi dobře hydratuje. Nejvíc mi vyhovuje na noc. Jednou jsem si ji zkusila dát ráno, ale neosvědčila se mi, protože makeup po ní klouže.
 
 
 
Složení je jediná věc, která mě na masce mrzí. U kosmetiky na velmi citlivou pleť (naštěstí takovou nemám) bych čekala výrobek bez minerálního oleje a PEGů.
 
Závěrem: maska stojí 50ml kolem 500kč a myslím, že se za ty peníze vyplatí. Zvlášť bych ji doporučila lidem se suchou a velmi suchou pletí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.