sobota 20. prosince 2014

Krásný prosinec

Prosinec je jeden z mých nejoblíbenějších měsíců. Mám ráda a užívám si:
  • pečení cukroví
  • ochutnávání cukroví
  • Vánoční trhy
  • kupování a balení dárků
  • shánění a zdobení stromku
  • těšení se na Vánoce
  • zimu, tmu, mlhu a vůbec jakékoli počasí, které prosinec přinese, protože to doplňuje atmosféru.


Jediná věc, která mi předvánoční čas kazí je vyšší nemocnost populace. Je to trochu únavné.
 
V prosinci asi každý šetří na dárky pro své nejbližší. Ani já nejsem vyjímka a tak na kosmetiku moc peněz nezbylo. Moje nákupy v prosinci byly skromné. Doufám, že lednové výprodeje vše vynahradí.



 
Gold Box - dlouho očekávaný a po rozbalení bylo mírné zklamání a slib sama sobě, že si Ladybox dlouho nepořídím. Když jsem se ale věcičkama probrala po páté a po šesté, zklamání pominulo a začala jsem testovat.
 
Zatím jsem vyzkoušela Vichy Liftactiv Supreme a je to TAK úžasné, že se mi večer nechce zbytky krému odličovat. Pro mně to je u krému zcela ojedinělý zážitek. A to jsem si myslela, že mě Vichy už nemůže ničím ohromit.
 
Clarins Nettoyant Gommant Express se mi taky moc líbí. Trochu připomíná peeling Garnier, který pravidelně používám.
 
Estée Lauder DayWear BB Cream - na první pohled šok z oranžové barvy. Naštěstí zdání klame a na pleti se přizpůsobí a vypadá přirozeně. Nejsem ovšem fanouškem vůně. Nanést si tento BB krém je jako ponořit obličej do okurkového salátu. Ano, tak moc výrazné okurkové aroma to je. Naštěstí rychle odezní.
 
Koupila jsem si tři nezbytnosti:
 
 

Odličovací tamponky té správné velikosti a navíc na ně nemám alergii.

Korektor pod oči Max factor. Úžasný a mohu jen doporučit. Párkrát jsem ho už použila a výsledek je, že kryje, neslévá se do vrásek a nedráždí. Navíc má přirozený odstín, takže co víc si přát?

Kartáč na vlasy Ebelin s kančími štětinami. Typu štětin jsem si všimla až doma, trochu mě to překvapilo. Musím říct, že vlasy jsou po pročesání krásně lesklé. Víc než s tangle teezer.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.