úterý 9. prosince 2014

Jemný odličovač s chrpou Yves Rocher

Celý název je Jemný odličovač s chrpou na citlivé oči.
Odličovač jsem si koupila v rámci hledání alternativy pro můj oblíbený odličovač od Vichy. Ráda bych měla jistotu, že pokud najednou nebude odličovač Vichy k dostání, budu mít po čem sáhnout. Navíc jsem v YR měla slevový kupon a jejich odličovač kupodivu nebyl označený zelenou tečkou. V současnosti jsem v polovině balení a myslím, že přišel čas zúčtovat.
 


 
 
Odličovač má modrý obal stejně jako Vichy. Má ale šroubovací víčko, což mi moc nevyhovuje. Je bílé barvy stejně jako umývadlo, takže se úplně snadno nehledá a nemáte ho hned po ruce. Dávám přednost odklapávacím víčkům. Pokud by toto byla jediná vada odličovače, bylo by to krásné.
 
Obvykle postupuju tak, že dám odličovač na tamponek a přiložím ho na oko, aby se mohlo nalíčení rozpustit. Odličovat YR bohužel rozpouští málo, takže to chce postup zopakovat. I přesto se ráno často budím s řasenkou okolo očí.
 
První dojem po přiložení nasáknutého tamponku je doslovné vpálení do oka.  Štípání přičítám alkoholu, který podle mně do odličovače, který se nazývá "jemný na citlivé oči" vůbec nepatří. Poslední dojem je suchá pleť kolem očí (zřejmě za to může opět alkohol), takže jdu hned mazat krémem.
 
 
 
Závěr: odličovač dopotřebuju, protože jsem se s ním naučila pracovat a na pálení se dá zvyknout. Znovu si ho už ale nekoupím. Doporučuju ho pouze těm, které nemají citlivé oči a nevadí jim na ně alkohol.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.