pátek 12. prosince 2014

Co jsem vyzkoušela od Nuxe

Kosmetiku Nuxe jsem vždycky obdivovala ve Francii a když jsem zjistila, že se prodává i u nás, zatleskala jsem. Vzhledem k zásobě kosmetiky jsem zatím moc výrobků nepořídila, ale nějak se začít musí.
 
V listopadu  jsem jako dárek k nákupu dostala vzorečky pleťové péče. Všechny jsem s nadšením ozkoušela.




Konkrétně se jedná o:

Nirvanesque Yeux - péče o kontury očí. Očních krémů, které by fungovaly jsem zatím našla velmi málo, tudíž ke každému novému krému přistupuju s mírnou skepsí. Nirvanesque yeux je určený proti prvním vráskám (splňuji). Slibuje působení proti stresu, tmavým kruhům a navíc rozjasnění. Obsahuje kyselinu hyaluronovou.
Krém mě nadchnul, protože opravdu funguje. Nevím teda, jak je to s tím stresem, ale moje pleť kolem očí byla po používání hladší, vypnutější a tmavé kruhy zesvětlaly. Nutno podotknout, že mě černé kruhy pod očima netrápí, ale i tak to potěšilo.
Závěr: Jakmile spotřebuju svůj současný oční krém, koupím si tento. Doufám, že to bude po Vánocích a že Nuxe bude mít slevy.
 
 
 
Nirvanesque Enrichie - krém na suchou a velmi suchou pleť. Opět je v kategorii proti prvním vráskám. Slibuje odstresování, relaxaci a vyživení pleti. Na krému mě zaujalo hlavně to, že ho stačí opravdu málo, i když to tak na první pohled nevypadá. Okamžitě se vsákne a zanechá příjemně vyživenou pleť. Napoprvé jsem myslela, že když se to hned vsáklo, že to chce přidat. Ale to je chyba. Druhá dávka už se nevsákla a zůstala jsem mastná.
Závěr: možná si ho někdy koupím. Nejvíc se mi líbí, jak se rychle vsákne, což může ráno ušetřit trochu času.
 
 

 
Nuxellence jeunesse- omlazující a rozjasňující péče.Tentokrát určeno pro všechny věkové kategorie. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, slibuje antiaging, vyhlazení a rozzáření. 
Péče je příjemná, hydratuje, ale podle mně moc nerozjasňuje.  Používám ráno a večer místo séra. Na Nuxellence ještě mažu denní krém.
Závěr: koupila bych za cenu do 300kč. Ve skutečnosti stojí okolo 1000kč. Abych si za tuto cenu koupila, musel by Nuxellence dělat větší zázraky.
 
 

 
Reve de miel - čistící gel na obličej a tělo. Na tělo? kdo si tímto způsobem čistí tělo? Já tedy ne. Nicméně gel odličuje moc dobře, voní po medu a má i medovou barvu. Že by to bylo tím medem v názvu? :-)
Závěr: zůstávám věrná odličovači od Alterry. Reve de miel by mohla být dobrá alternativa.
 
 

 
Pak tady máme ještě něco z řady Nuxe body. Je to tělový peeling, který jsem právě spotřebovala. Gommage corps fondant aneb Jemný tělový peeling. Je prostě úžasný.
 
 
 
Voní jako mandlové cukroví a vůně nějakou dobu na kůži vydrží.
Peeling udělá svou práci a nejen že zanechá pokožku hladkou, ale i hydratovanou. To je velké plus, protože peelingy často dost vysušují.
Používala jsem 3x týdně a balení vydrželo několik měsíců.
Peeling je v plastové tubě s odklapávacím víčkem.
Jediná trošku negativní věc, kterou můžu o peelingu říct je vzhled. Mně přijde v pohodě, můj přítel se o něm vyjádřil velmi nelichotivě (ani nemůžu napsat jak). Posuďte sami, jak to vypadá:
 
 
Závěr: určitě časem koupím znovu.
 
Všechny vzorky i peeling mají příjemnou vůni, ani jeden nedráždí pokožku a nevyvolává žádnou alergickou reakci. Naopak hydratují a vyživují. Jako celek je hodnotím kladně a těším se na další nákup Nuxe.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.