úterý 16. prosince 2014

Čištění štětců

Byly doby, kdy jsem se bez štětců obešla. Když jsem je ale začala kupovat a uviděla, co umí s makeupem a očními stíny, už nebyla cesta zpět. Štětce jsou jeden z mých oblíbených kosmetických artiklů. A nezanedbávám ani péči o ně.
 
Docela dlouhodobě jsem používala na čištění dětský šampon od Johnson&Johnson. Vypadalo to jako dobrý nápad a byla jsem spokojená.
 
Pak jsem si ale při jedné návštěvě MACu koupila jejich čistič. Je skvělý. Se šamponem se to nedá srovnat a to hned ze dvou důvodů:
  1. štětec je znovu použitelný za pár minut po očistě
  2. samotné čištění je jednodušší a příjemnější, protože se nemáčíte ve vodě.


Nevýhoda je, že na obličejové štětce je tento čistič spíše jako nouzovka a je dobré je prát jednou týdně i v šamponu nebo jiném přípravku.

Používám ho podle pokynů prodavačky MACu. (Jen nedodržuju čištění po každém použití.)
  1. na čistý papírový kapesník naliju trochu odličovače
  2. krouživými pohyby štětec čistím, dokud je to potřeba
  3. nechám uschnout
Jednoho dne mi kolegyně v práci doporučila svůj čistič značky Barbara Hofmann. Je dostání v Douglasu.

 



K šamponu se už nevrátím, protože s čističem to je mnohem rychlejší. Tam, kde je potřeba použít šampon i 5x, stačí čistič 2-3x. Navíc je tuhý, takže se při cestování nikde nevylije. Další pozitivum je, že hrozně pomalu ubývá. Troufám si říct, že jedna plechovka vydrží i několik let, i když výrobce doporučuje používat pouze dva roky. Zatím ji mám 10 měsíců a udělala jsem jen malý důlek.

 
 
Čím čistíte štětce vy?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.