pátek 14. listopadu 2014

Říjnový Ladybox Trick or treat

Máme tady listopad. Přestože je teplotně nadprůměrný, pro obchodní domy to není důležité a začaly vytápět na 30 stupňů. Cokoli si odteď do jara koupíme, bude o to víc zasloužené, protože jsme překonaly soukromou saunu. Naštěstí Ladybox přiveze pošťák, takže se kvůli němu nemusíme potit.
 
Říjnový Ladybox mě hodně potěšil. Mám pocit, že to byly dobře investované peníze hlavně díky make-upu a vlasovému toniku. Vezmu výrobky pěkně popořádku, jak to je na průvodní kartičce a bonus nakonec.
 

 
Catrice Make-up Nude illusion - když jsem uviděla make-up v LB, trochu mě to rozladilo. Říkala jsem si, že make-upů a BB krémů mám dost a tenhle vypadá nějak tmavě a tak vůbec.
Jsem moc ráda, že jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Jsem z něj nadšená. Odstín 010 Nude ivory zcela odpovídá mojí pleti. Make-up se dobře nanáší štětcem, prsty jsem to nezkoušela. Slibuje, že rozzáří pleť, což je pravda. Navíc ji hezky sjednotí, nevysušuje. Líbí se mi, že vydrží celý den. Prostě nádhera.
 

 



 
 
 
W7 Bronze Shimmer - bronzer mě nepotěšil, protože ho moc často nepoužívám. Rozhodla jsem se ho nabídnout ve směnárně, ale stejné rozhodnutí učinila spousta dalších odběratelek LB. Možná ho někomu věnuji, možná si ho nechám. Pokud si ho nechám, budu mít zásobu bronzeru na několik let.
 

 
Aubrey Organics Biotin Repair Scalp Tonic - nad tímto výrobkem jsem opět zajásala. Mám v poslední době problémy s vlasy a pokud bude tonikum účinkovat, jak slibuje, bude to super. Zatím jsem ho vyzkoušela párkrát. Má příjemnou svěží vůni. Že by dodávalo objem a obnovilo zdraví pokožky zatím nedovedu říct. Budu dál testovat.
 

 
Palmer´s CBF Massage Cream for Stretch Marks - myslela jsem si, že v jednom z dřívějších LB jsem dostala vzorek tohoto krému. V mojí paměti voněl jako čokoláda. Jenže to jsem se spletla. Tento krém voní jako přírodně identické aroma čokolády a není to nic příjemného. Navíc jsou v něm parabeny, takže asi nejhorší produkt LB.
 

 
Vichy Pureté Thermale Odličovací micelární voda 3v1 - vodu už jsem měla vyzkoušenou z dřívějška. Opravdu dobře odličuje, někdy se až divím, co všechno na tamponku je. Nicméně nezanechává nijak příjemný pocit a plné balení si kupovat nehodlám. Zůstanu věrná odličovacímu mléku.
 
 
Vichy Idealia Life Serum - na tohle sérum jsem se těšila. Slibuje toho docela dost a chtěla jsem vědět, co z toho se splní. Nakonec je to takové obvyklé Vichy - neurazí, nenadchne. Sérum jsem spotřebovala, jsem po něm mírně lepkavá, ale také pleť trošku rozjasní a hydratuje. Prodejní cena 899kč za 30ml je ovšem dost přehnaná.
 



 
 
 
Jako bonus jsem v krabičce našla Egyptian Magic all purpose skin cream. Ingredience vypadají skvěle: oliv oil, beeswax, honey, bee pollen, royal jelly extract and propolis.
S nadšením a velkým očekáváním jsem krém vyzkoušela místo nočního krému. Je dost mastný, což v chladném období vítám. Bohužel je tak nějak nepříjemně mastný. Ráno jsem měla kolem nosu nános mazu, byla jsem ráda, když jsem si pleť od zbytků krému očistila. Krém jsem spotřebovala celý a vždy se stejným výsledkem. Za mě nedoporučeno.
 



 


3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. jo, potěšilo mě to. Hlavně to splnilo účel LB v tom, že jsem vyzkoušela věci, které jsem zatím ve sbírce neměla.

      Vymazat
  2. podla mna to bol super boxik!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o balicek BIODERMA, stylove hodinky a 50€ voucher, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.