pondělí 24. listopadu 2014

Ranní rychlovka

Samozřejmě se jedná o kosmetickou rychlovku :-)
Hektická rána zná a zažívá asi každá z nás. Ráno je zkrátka příliš málo času na příliš mnoho úkonů.
Někdy mívám tak málo času, že se podívám na hodiny a zjistím, že mám deset minut na to, abych se nasnídala i nalíčila nebo že za 3 minuty potřebuju odcházet ze dveří. Nerada děsím lidi na ulici (možná je trochu děsím svými vlasy), takže jsem si vytvořila superrychlé líčení. A tady je návod:



Nejdřív nanesu BB krém pomocí štětce. Nanášení pomocí prstů mi přijde zdlouhavé.

 
 
 
Další krok je zamaskování kruhů pod očima. Jak je vidět, korektor je často používaný. Až se z toho stírá nápis. Je to skinmatch od Astor.
Pak upravím obočí tužkou a pročesu. Bez upraveného obočí nemá smysl vycházet z domu. Na rychlovky používám tužku, když mám čas, dokresluju obočí štětečkem a pudrovým stínem.



V dalším kroku natočím řasy kleštičkama a nanesu řasenku. V současnosti je oblíbená Big false lash od Astor.

And I am ready to go.
 
Když mám ještě chvilku, dám si tvářenku. Pro tyhle rychlovky mám nejradši tekutou tvářenku. Hodně používám Stay blulshed od Rimmel odstín Pop of pink. Prostě ji jen rozetřu prsty a mám hotovo.



Poslední krok, který lze zvládnout ve výtahu, v autě nebo za chůze je balzám. Podle nálady si buď přetřu rty balzámem nebo si dám lip butter Astor. Jejich máslíčka se opravdu povedla, hydratují, mají trošku barvy a úžasně voní.

Takhle vypadá většina mých rán. Užívám si dny, kdy mám dost času na oblékání, líčení i účes. Jen ať je jich čím dál víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.