středa 26. listopadu 2014

Nákupy v Rossmannovi, Tetě a lékárně (a DM)

Konečně jsem si na sebe našla chvilku času a vyrazila na nákupy. Vlastně když se to vezme kolem a kolem, tak to zase taková chvilka není, protože v drogérii dokážu strávit hodně času.
 
Nejdřív návštěva v Tetě.



Odličovací tampóny pořád kupuju a pořád mi dochází.
 
Sprchové gely Palmolive jsou moje oblíbené a teď byl za dobrou cenu, tak jsem opět jeden kousek koupila. U nás se to neztratí.
 
Nejdražší položka nákupu byl šampon Toni&Guy pro jemné vlasy. Původně jsem si chtěla dát jako novoroční předsevzetí, že KONEČNĚ něco udělám se svými splihlými vlasy bez tvaru. Nakonec nešlo už déle čekat a zahájila jsem ozdravnou kůru už teď. Šampon vypadá jako dobrá investice, snad naplní očekávání.
 
Sháněla jsem šedou tužku na oči a vyhrála Rimmel Exaggerate waterproof eye definer v odstínu 264 Earl Grey. Na jednom konci to je vysouvací tužka a na druhém konci je houbička a skryté ořezávátko.
 
Stíny v tužce Astor Perfect stay eye shadow + liner v odstínu 710 Cosmic Grey se k tužce přidaly skoro samy. Astor mám ráda a proč si nekoupit tužku i stíny v jednom? V poslední době už mě pudrové oční stíny nebaví a čím dál víc používám krémové.
 
Další nákup proběhl v lékárně. Koupila jsem masku, kterou jsem vygooglila jako to pravé pro moji pleť.
 


Je to Avene hydratační uklidňující maska. Prodavačka se mi sice snažila vnutit masku La Roche Posay na problematickou pleť (pupínek se mi udělá asi jednou do roka, takže prodavačka byla opravdu hodně mimo), ale odolala jsem, koupila si to, co jsem chtěla a ještě jsem dostala dárek k nákupu. Vybrala jsem si testovací sadu Nuxe proti prvním vráskám.
 
Návštěva Rossmanna vždy potěší :-)
 
 
 
Našla jsem v akci kondicioner k mému novému šamponu Toni&Guy a byla šťastná, že jsem kondicioner nekoupila už v Tetě, kde stál o 70kč víc.
 
Koupila jsem i nový deodorant. Obvykle jsem kupovala Alverde, ale tentokrát už to chtělo změnu. Zatím můžu říct, že Alterra líp voní.
 
A taky jsem koupila krém na obličej s Aloe vera. Sháněla jsem krém v tubě kvůli cestování. Už mě nebaví vytahovat na cestách z kosmetické taštičky krém v kelímku, kdy je krém po celém víčku. Los padl na tento krém Alterra.
 


V Rossmannovi jsem koupila další sprchový gel Palmolive, protože na něj byla akce. A koupila jsem i sprej pro rychlé uschnutí laku od Essence. Na tento sprej jsem si dlouho brousila zuby a slibovala si od něj životní změnu co se lakování nehtů týče. Proto jsem nevydržela a vyzkoušela ho hned jak jsem ho přinesla z obchodu. Zaschnutí laku není okamžité, ale asi o 89% rychlejší než na vzduchu, takže to vypadá jako velice slibný výrobek.

Poslední věc kterou jsem koupila a která se zatoulala na foto Rossmanna, přestože je koupená v DM, je tělové máslo s makadamovým oříškem a bambuckým máslem od Alverde. Máslo voní jako cukroví, což je plus. Je to moje první tělové máslo a těším se na vyzkoušení.
 
A to je vše, přátelé. Krásný den.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.