sobota 8. listopadu 2014

Regenerační obličejový olej Saloos

Olej jsem si koupila v době, kdy jsem ulítávala na značce Saloos a zkoušela od nich všechno možné. Růžový olej se mi líbil hlavně proto, co sliboval - omezuje tvorbu vrásek, rozzáří pleť a zklidňuje podráždění a zarudnutí pleti.
 
Olej je ve skleněné lahvičce s kapátkem, což mi vyhovuje. Celkově mě ale olejíček zklamal, přišlo mi, že pleť zatěžuje, nevsakuje se a vytváří mastnou vrstvu. Nakonec jsem olej odložila.
 
 
 
Letos jsem měla náročné období, kdy moje pleť byla vysušená a s příchodem podzimu se vše ještě zhoršilo. Krémy moc nefungovaly a já jsem znovu vytáhla růžový olej. Je úžasný. Musím říct, že skvěle funguje. Hydratuje, vsakuje se, pleť je ráno krásně hladká. Doslova pěstuje pleť :-) Je moc příjemný i k obličejovým masážím. Na jednu aplikaci stačí pár kapek, takže těch 20ml dlouho vydrží. Nakonec je mi líto, že jsem ho spotřebovala a chystám se koupit nový.
 
Závěr tedy zní: olej vřele doporučuji na extra suchou pokožku. Na normální pleť bych ho použila pouze na masáž a přebytek otřela.
Závěr číslo 2: pokud vám výrobek nevyhovuje v létě, zkuste ho znovu v zimě a naopak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.