pondělí 30. listopadu 2015

Spotřebováno listopad

Krásný adventní čas přeji. Dnes venku prší a je chladno a já jsem spokojená. Tohle počasí mám raději než letní vedra. Líbí se mi zatopit si, uvařit šálek horké černé kávy a napsat článek o spotřebovaných produktech.




Minerální makeup SPF15 Lily Lolo v odstínu Blondie byl úžasný v létě, protože jsem se v něm nepotila, pouze jsem vypadala líp. A to vše s přirozeným efektem. Určitě koupím plné balení.

S5 zesvětlující sérum proti hyperpigmentaci mě moc neokouzlilo. Kdyby se sérum nazývalo hydratační, neměla bych mu co vytknout. Se skvrnami od sluníčka si ale poradilo jen průměrně.

Midnight jasmine a pink grapefruit - skvělé vosky Yankee candle. Jasmín mi voní v bytě a grep v autě.


Toni&Guy šampon pro jemné vlasy se mi líbil.Dodával objem i když ne nijak zázračně.

Schwarzkopf Gliss kur na objem. Na obalu se píše: "Pro jemné, zplihlé a poškozené vlasy. Regenerační expres balzám s kolagenem a keratinem". Tak tomu říkám výsměch zákazníkům. Balzám nedělal vůbec nic.

B.U. sprchový smoothie s vůní jogurtu a papay byl úžasný. Voněl jako jídlo.



Balea sůl do koupele Chvíle štěstí, vůně broskve a melounu. Vůně byla dost umělá a rychle se ztrácela. Za mě určitě ne.

Skin79 plátýnková maska rozjasňující a čistící byla úžasná stejně jako všechny ostatní masky této značky. Mohu jen doporučit.

Tetesept relaxační sůl do koupele s vůní levandule a citronové trávy příjemná záležitost. Kupodivu nevytváří koupel v barvě levandule, ale v barvě žluti.


Saloos přírodní osvěžovač vzduchu Litsea Cubeba je výborná věc. Už mám koupené nové balení. Krásně osvěží vzduch jediným stříknutím.

Diadermine odličovač očního makeupu - moc mi nevyhovoval. Musela jsem oko docela drhnout, takže už znovu nekoupím. 

Saloos tělový a masážní olej Celulinie. Dobře hydratoval a zvláčňoval pokožku, jen ta vůně není úplně můj šálek kávy.


Ebelin bezacetonové odlakovací tamponky jsou dobré jako nouzovka na cestách. Jinak mi moc nevyhovují, protože jsou málo napuštěné odlakovačem.

Balea čistící pleťové náplasti pro normální a smíšenou pleť. Spotřebovala jsem už spoustu balení, umí vytáhnout černé tečky na nose.

Lak na nehty, vlastně třpytky na nehty krásné téměř na každém laku. Koupeno v C&A. Tento lak jsem měla ráda, dělal moc hezký efekt.

Znáte některé z mých výrobků? Jste s nimi spokojené?

13 komentářů:

  1. Mám zkušenost jen s bezoplachovým balzámem od Gliss Kur, ony nedělají nic extra, ale kvůli čemu je kupuji a kupovat budu je usnadněné rozčesávání, jde to s nimi o dost líp než bez nich. A na ty Baleácké náplasti se podívám, už jsem o nich přemýšlela, ale nevěděla jsem, jestli za to stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já právě problém s rozčesáváním nemám, takže tento výrobek vůbec nepotřebuju

      Vymazat
  2. Taky jsem měla bezoplachový balzám od GlissKur a přijde mi, že nedělal vůbec nic. Mě tady ty typy produktů moc nebaví :).
    Od Tetesept jsem jednou měla sůl do koupele a skvěle jsem si ji užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A díky za tip na ty náplasti od Baley, po nich se podívám :)

      Vymazat
    2. Díky za komentář. Baleu určitě zkus. Jednu dobu měla výpadek a zkoušela jsem jiné značky, ale žádná nebyla tak dobrá jako Balea

      Vymazat
  3. Z těchto produktů mám zkušenost jen s náplastmi Balea - ty mám moc ráda a kupuji je opakovaně, a pak se šamponem Toni&Guy, který mi dohromady s tímto kondicionérem moc vyhovoval. Bohužel tuhle značku kupuju, jen pokud je v akci, plná cena se mi zdá vysoká.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je produktů :) Od Yanke Candle si plánuju koupit vosky, ale zatím hledám aromalampu, nechce se mi jí kupovat přímo v YC.
    Ten Schwarzkopf Gliss kur na objem mě podle obalu zaujal, škoda, že nefunguje..:/

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použila jsem aromalampu, kterou jsem našla na chalupě a funguje to taky dobře. Jen nevím, jak ten vosk budu dostávat ven :-)

      Vymazat
  5. Ten glis kur aj lak na nechty vyzerá super :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot sk

    OdpovědětVymazat
  6. Balea náplaste určite vyskúšam, vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.