pátek 6. listopadu 2015

Hurááá, sehnala jsem kabát

Při návštěvě Prahy jsem zavítala i do obchodního domu Debenhams a po měsících marného shánění zde konečně koupila kabát. Považuju to za tak velký úspěch, že jsem kabát nedala do pražských nákupů, ale zaslouží si samostatný článek.

V Debenhams mají oddělení Petite, což je pro mě jako splněný sen. A asi pro všechny lidi malé postavy. Petite je běžná konfekce ve zkrácených délkách. Často se mi stává, že kabátek, který je určený pod zadek mi je v běžné konfekci po kolena. O rukávech nemluvě. Ale v Debenhams Petite ne. Všechny délky jsou tu tak, jak mají být.



 Na fotce mám skrčené prsty levé ruky, ale na pravé ruce je vidět, že délka rukávu je akorát. Jupí.


V zahraničí je petite celkem běžné a já doufám, že se dostane i do našich obchodů.

22 komentářů:

  1. Ahooj :) no vidíš, já říkala, že kabátek seženeš :) Moc Ti to sluší, krásná modrá

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratuluji k úspěšnému lovu, jsem ráda, že se nakonec zadařilo:-) A myslím, že se vyplatilo počkat, má super střih i barvu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kabátek, ten střih i barva Ti skvěle sednou :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je moc hezký, taky by se mi takový hodil, i barvička moje oblíbená, Moc ti sluší..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky ráda všechny odstíny modré. ostatně modrá je dobrá :-)

      Vymazat
  5. Krásna farba kabátu! :)
    Nechcela by si sa navzájom sledovať? :)

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem za tebe moc ráda! Kabátek je krásný a tobě moc sluší! :)

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc hezkej:) ta barva je krásná :3 :)
    http://brunnetegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. No páni, tak přece jen nakonec, gratuluji! A je opravdu moc krásný :). A o délce mi ani nepovídej, to je pro mě také noční můra.. Navíc o tomto oddělení jsem ani nevěděla, tak děkuji za tip, musím to rozhodně omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě musíš. Jestli máš cestu do Prahy, stav se v Debenhams na Václaváku

      Vymazat
  9. Na mě barva až moc výrazná, ale tobě sluší! :) A gratuluji k vysněné délce :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Kabátek je moc krásný :) Já mám taky občas problém sehnat kabát, i nejmenší velikosti mi jsou často moc velké. Petit velikosti by měli mít všude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jednou v životě jsem zažila, že by mi byly velké i malé velikosti. Ale pak jsem se zakulatila :-(

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.