pondělí 25. května 2015

Zaměřeno na Clinique

V poslední době jsem vyzkoušela pleťovou i dekorativní kosmetiku a můžu říct, že u mě vyhrála pleťová. Vezměme to ale postupně.

Mýdlo na obličej pro suchou a smíšenou pleť (liquid facial soap mild)
Úžasná věc. Nejdřív jsem si říkala, že to až tak skvěle neodličuje, tak jsem ho používala na dočištění obličeje nebo na ranní mytí. Úplně jsem si mýdlo zamilovala. Je to spíše o emocích než o funkčnosti, protože bych mohla mýdlo nahradit i pleťovou vodou. Jenže tohle mi přirostlo k srdci. Je určeno pro suchou až smíšenou pleť.  Přesto trochu vysušuje, což mi vyhovuje, protože mám docela mastnou T-zónu. Neumím si ale představit, jak funguje mýdlo určené pro mastnou pleť. Asi vás dokonale vysuší :-)
 

 

Dvoufázový odličovač očí Také the day off
Opět velká spokojenost. Nebojím se říct, že předčil odličovač Vichy, který používám léta. Clinique stejně jako Vichy neštípe, nedráždí a odlíčí. Na rozdíl od Vichy si Clinique hravě poradí i s odolnějšími řasenkami a očním makeupem. Zkrátka mu nemůžu nic vytknout.



Hydratační zpevňující pleťový krém (moisture surge intense skin fortifying hydrator)
Tady už tak nadšená nejsem. Krém spadl do průměrnosti, což znamená, že hydratuje, nedělá žádný problém, ale není nijak vyjímečný. Navíc se špatně vsakuje. Myslím si, že majitelky suché pleti by s ním mohly být spokojené.
 

 
 
Řasenka (high impact mascara)
Opět úžasná věc. Předčila všechny oblíbené řasenky Astor. Má totiž skvělý kartáček i konzistenci, nemaže se, neopadává a není problém s odlíčením. Dá se s ní vytvořit velmi přirozený vzhled a také se dá navrstvit a pomocí špičky dotáhnout vše co je potřeba pro dramatičtější vzhled. Podle mně má ze všech produktů nejhezčí obal.



Rtěnka (different lipstick) v odstínu Raspberry glacé
Nádherná barva a krémová konzistence jsou klady. Pak tady máme obal, který mě nijak neoslovil a průměrnou výdrž. Rtěnka je spíše průhledná i když se dá navrstvit. Tuto vlastnost vítám, protože na denní nošení mám takový typ rtěnky ráda. Pokud ale čekáte, že přetřete rty a dosáhnete syté barvy, nedočkáte se.
Rtěnka stojí okolo 450kč a jak jsem psala, má své mouchy. Pokud si vyberete například u Rimmel odstín, který se vám líbí, dostanete stejně krémovou konzistenci jako u Clinique, navíc i hezčí obal a srovnatelnou nebo lepší výdrž. Vzhledem k tomu, že rtěnku Rimmel pořídíte i do 100kč, další kousek od Clinique bych si nekupovala.




A co vy a značka Clinique?

8 komentářů:

  1. Na ten odličovač jsi mě docela nalákala :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím se značkou Clinique nemám moc zkušeností. Vlastně jsem měla jen pár vzorečků a mám jeden Chubby Stick. Bude to znít divně, ale pro mě je Clinique značka, která mne nikdy nezaujala a je mi líto dát za ní tolik peněz. A to si běžně kupuju high end kosmetiku. Ale u Clinique mi asi chybí ten hezký a lákavý obal.

    Maru Soutěž o Kupkosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě kvůli těm obalům jsem se ke Clinique dostala až teď. Nechápu, proč si značka této cenové kategorie víc nevyhraje s balením.

      Vymazat
  3. Hydratační krém vypadá dobře :) akorát potřebuji nějaký tak možná zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mýdlo na obličej i řasenku mám a jak říkáš, oba produkty jsou úžasné. Nedám na ně dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, tuhle značku jsem snad ještě nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  6. Take the day off už si konečně musím koupit! Odkládám to už asi dva roky a zrovna mi dochází odličovač. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.