čtvrtek 14. května 2015

Apokaliptické rty od Rimmel

Krásný květnový den a večer.
Na sepsání této recenze se těším od chvíle, co jsem lak na rty poprvé vyzkoušela.  Asi to bude tím, že z kosmetiky nejvíc miluju přípravky na rty. (Na druhém místě jsou tvářenky.)
 

 
Lesky na rty jsem zavrhla už před lety ze dvou důvodů:
  1. hodně se obtiskávají na skleničky a hrnky
  2. když zafouká vítr, mám hned na rtech přilepené vlasy a z toho pocitu mě bere čert
Pak jsem ale viděla na blogu u Radky recenzi na Apocalips a rozhodla se tento výrobek vyzkoušet. Nejde totiž to běžný lesk na rty, ale o lak. Koupila jsem odstín 101 Celestial.
 
 
 
Moje dojmy:
  • Celestial je úžasná barva
  • lak je hutnější a krémovější než lesky na rty
  • aplikace je boží. Po jednom přetření vznikne krásný denní odstín, který se dá vrstvit do výrazných rtů. Upozorňuji, že na mě blondýně je barva výrazná snadno.
  • nelepí a nechytají se na něj vlasy! Haleluja!
  • obtiskává se zhruba stejně jako rtěnka
  • pocit na rtech je jako když si dáte víc vrstev krémové rtěnky. Není to jako lesk
  • výdrž je průměrná, i když na okrajích rtů je lak ještě po několika hodinách
 
Jedna vrstva laku vytváří hezkou zdravou barvičku :-)
 









Rtěnky Rimmel jsou moje oblíbené a teď se k nim přidal lak. Jako další chci vyzkoušet Provocalips

Zkoušely jste něco na rty od Rimmel? Jak se vám to líbilo?

6 komentářů:

  1. to vážne sa naň nechytajú vlasy? :O tak to je super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Druhý důvod, proč si uvedla že nepoužíváš lesk je přesně je ten můj :D Děsně mě to štve!
    A ještě k tomu si ho stejně všechen slížu než někam dojdu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lesky na rty taky moc nepoužívám, ale v poslední době jsem po nich v drogerkách začala pokukovat :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není na škodu si jednou za čas něco takového koupit. Aspoň se člověk ujistí v tom, jestli na lesky nezměnil názor :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.