neděle 24. května 2015

Už jste ochutnali žaludovku?

Zajímavý název nápoje, že ano? Když jsem ho uviděla v nabídce, neodolala jsem. A kdeže jsem žaludovku ochutnala? V Boskovicích v nekuřácké kavárně nazvané Kafe za rohem. Samotnou kavárnu doporučuji, má příjemnou atmosféru a milou obsluhu a navíc se podíváte do interiéru starého židovského domku.



Samotný nápoj je pití našich prapředků ještě z doby než se k nám dostala káva a čaj. Žaludovky jsem dostala hned 2 deci a k tomu mléko. Nápoj krásně voněl, úplně mi připomněl Vánoce. Horký neměl skoro žádnou chuť. Čím ale byla žaludovka chladnější, tím byla lahodnější a zajímavější. Kupodivu mi nejvíc připomínala chuť jablek se skořicí. Na dně hrnku na mě kupodivu čekala sedlina někde nazývaná lógr, někde soc.
 
A pak jsem si ještě dala karamelový cheesecake a bylo vymalováno :-)
 
kavárnu jsem našla na FB https://www.facebook.com/kafe.za.rohem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře.