středa 9. března 2016

Impulzivní kočičí nákupy

Ahojky,
Rozhlížím se kolem sebe a vidím, že mi doma během týdne přibylo nějak moc věcí. Odkud se vzaly? Já jsem typ člověka, který šetří, nákupy plánuje a málokdy se od tohoto plánu odkloní. Nakonec jsem na to přišla. Kupovala naše kočka a drze k tomu použila můj bankovní účet!!! Jiné vysvětlení opravdu není, protože já přece impulzivně vůbec nenakupuju. Fakt ne.

Objednala si na Biooo.cz a taky na krasa.cz. Kočka jedna zlobivá rozmarná parádivá!
Vybrala si tyto kousky:

Biooo

Řasenka Lavera v hnědé barvě - zatím nic moc.
Milovaný minerální makeup LilyLolo je osvědčená věc
Cukrový peeling v malinkém kelímku. Vyzkouším ho na obličej i tělo, protože výrobce nespecikuje, kam se to má mazat.

Krasa.cz


Vlastně tady můžu kočku pochválit, protože micelárka Dermacol se velmi osvědčila a čisticí krém na obličej Dr. Hauschka je jednička. Mám v plánu ho kočce vyrvat z drápků a používat sama :-)

Slavná řasenka 2000calorie od MaxFactor. Jestli se dobře dívám, tak to je už druhá řasenka!
Makeup od Astor je také už druhým makeupem kočičích nákupů. Jaké má ta kočka plány? Chodit každý večer do klubu?



Kočka si zašla také do knihkupectví pro úžasnou knihu od Ani Geislerové s názvem P.S. Pak byla v solné jeskyni nadýchat se trochu mořského vzduchu a hned si tam koupila svícen, aby měla mořský vzduch i doma (naivka).


Jakoby to všechno nestačilo, šla naše kočka i do papírnictví. Koupila si ozdobné papíry na recepty a pořád neměla dost. Na eshopu iamcute.cz si objednala pár samolepek a tak.


V DMku už se naštěstí krotila a koupila jen rtěnku Alverde a mycí gel téže značky.



Setkali jste se už s něčím podobným? Kdo nakupuje u vás, když vy šetříte?

18 komentářů:

  1. Já jsem zase typ člověka, co nákupy neplánuje, ty spontánní, nečekané nákupy jsou kolikrát ty nejlepší:-) Ale kočka se v tom, koukám, taky vyzná a utrácela za samé krásné věci, líbí se mi nákupy papírenských potřeb a z těch kosmetických cukrový peeling:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta micelárka je zajímavá :) když já šetřím, nakupuje přítel :D ale to jsou nákupy, které mě jako ženě žádný užitek nepřinesou :D

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tá mačička je rozkošnáá :) Aj ten ozdobný papier je super :) Len tak ďalej

    OdpovědětVymazat
  4. Tá mačička je rozkošnáá :) Aj ten ozdobný papier je super :) Len tak ďalej

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé nákupy, kočička je moc šikovná a má nosánek na super kousky.

    OdpovědětVymazat
  6. Kočka! Hihi, to budu používat taky... jen se obávám, že naši britskou nádheru to pořádně urazí :) Určitě plánuje vymetat večírky bez tvého svědomí!

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na knížku jsem sama zvědavá! Mám v plánu si ji pořídit, nejspíš ale počkám na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tie papiere na recepty su naozaj pekne určite by sa varilo z nich lepšie:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja chodim nakupovať vačšinou nahodne obzriem sa po obchode nevidim nič zaujimave tak idem ďalej:))

      Vymazat
  9. To je ale kočka zlobivá, kolik si toho pořídila, řasenku dokonce 2x :D.
    Líbí se mi rtěnka a pomůcky z papírnictví :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ozaj krásny článok! Tá mačka je úplne super :3

    OdpovědětVymazat
  11. I'm following your blog :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Knížka Ani už mě zajímá delší dobu, asi si ji budu muset taky pořídit :)

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  13. Lily lolo jsem právě taky kupovala :) Sice zatím jen vzoreček, ale jsem nadšená! :) Já nakupuju nejčastěji přes internet, protože jinou možnost, kde si nakoupit přírodní kosmetiku nemám.

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Kočička nakoupila moc pěkné věcičky, mrška ;) Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s makeupem Astor a řasenkou 2000 Calorie. Já si ji loni koupila, abych ji konečně taky vyzkoušela, ale zklamala mě. Pro mé řasy to byl slabší řasenkový průměr :(

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moc super věci!!! Hlavně to na ty recepty!!!!♥:D
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.