pondělí 12. října 2015

Odličovací rukavička

Krásné pondělí všem.
Možná si pamatujete, jak jsem na začátku září koupila odličovací rukavici. Článek najdete zde
Pokud si nepamatujete, nevadí, protože vám dnes o ní povím víc.



Použití je opravdu jednoduché, jak je vidět na návodu. Zkrátka rukavici namočíte a odlíčíte se s ní. Zvládne hravě všechno včetně řasenky.



Jak se mi osvědčila a jaké má klady a zápory?
Klady:
  • nepotřebujete vůbec žádný odličovač, což je super z hlediska financí i pro lidi, kteří jsou odpůrci chemie, kosmetiky atd.
  • snadno si ji vezmete na cesty a zabere míň místa než odličovače, které běžně tahám + tamponky na odlíčení
  • odlíčí opravdu důkladně

Zápory:
  • po použití ji musíte prát, takže to zabírá víc času než konvenční odličování
  • samotné odlíčení trvá podstatně déle s odličovačem (asi 5x déle než s micelárkou)
  • díky délce odličování pak mám obličej celý červený (a vydrhnutý)
Sečteno a podtrženo - doporučuju pro lidi, kteří jsou ekologicky založení a pro ty, kteří mají večer dost času na odličování :-)

16 komentářů:

  1. Podľa nevýhod mám pocit, že sa to naozaj neoplatí. Byt čela červená, neustále púšťať práčku a minút ešte viac času ako s normálnym odlicenim,... Asi naozaj len na dovolenky.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám, že do toho bych asi nešla. Představa, jak si drhnu obličej mi není vůbec příjemná. Ale to je na každém. Já se odličuji vlhčenými ubrousky přímo na to dělanými, takže jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nemusím ani ubrousky, protože mi málokteré vyhovují. Nejlepší je asi micelárka :-)

      Vymazat
  3. Je to zase něco nového, netradičního, ale dál radši budu volit odličovače a micelárky, kromě toho nevím, jak by tohle každodenní drhnutí snášela moje pleť, klasické odličování mi přijde jednoznačně šetrnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem o ní četla na vícero blozích a musím uznat, že mě tento typ odličování až tak moc nezaujal :(
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že to stojí za investici, pouze pokud máš v plánu být dlouhodobě mimo civilizaci a nechceš sebou nosit kosmetiku.

      Vymazat
  5. To jsem ještě neviděla, ale vypadá to zajímavě :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám obyčejné tampónky, ale i rukavice mi přijde fajn :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to by pre mna teda nebolo, kedze ja mam extremne citlivu plet a je cervena aj bez drhnutia, a neda sa to pouzit aj s miceralkou dokopy ako tampon, ktory sa opat umyje?

    OdpovědětVymazat
  8. Mě by asi přišlo, že nemám pleť dostatečně odlíčenou a očištěnou :) Ale zajímavé to je :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, tenhle nápad se mi moc líbí, ještě jsem o tom neslyšela :)) Líbí se mi, že to funguje na přírodní bázi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nápad se mi líbí, ale představa drhnutí obličeje už tolik ne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.