středa 8. října 2014

Tekuté oční linky Lavera

Mám ráda oční linky, hezky zvýrazňují oči. Zatím jsem vyzkoušela spoustu linek různých značek v tužce, občas dělám linky pomocí tmavých očních stínů. Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet tekuté oční linky.

Dobrá zpráva pro mně byla, že nanášení je překvapivě snadné. Bála jsem se, že se mi bude třást ruka a linky nebudou vypadat hezky, ale je to skoro stejné jako s tužkou. Vlastně lepší, protože některé tužky nejsou dost krémové a musí se na ně trochu tlačit. Pokud se přece jen podaří chybička, dá se snadno odstranit než linky zaschnou.




Linky nemají štěteček, ale tvrdý aplikátor, což usnadňuje nanášení.
Během dne se linky vůbec nemažou a vydrží. Díky tomu odlíčení zabere asi o půl minuty víc než obvykle.


Koupila jsem si linky v hnědé barvě a je docela tmavá. Na blondýnce vypadá skoro jako černá.
 
 
 
Linky Lavera rozhodně doporučuji a zkusím další výrobky dekorativní kosmetiky této značky. Po dlouhé době totiž mám linky, které nedrážní oči, což je snad největší plus. Navíc jsou v BIO kvalitě a obsahují spoustu vyživujících a pěstících látek. :-)
 

1 komentář:

  1. Krásné linky, hnědých tekutých linek je docela málo.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.