pátek 10. října 2014

Nejlepší odličovač očí?

Dokonalé odlíčení je pro mně důležité, takže jsem vyzkoušela mnoho očních odličovačů. Většina z nich mě pálí v očích, některé pálí a navíc mi z nich oči zčervenají. Dvoufázové odličovače často nechají tak mastný film, že ho musím odlíčit.

Nakonec jsem ten pravý odličovač našla. Je to odličovač na citlivé oči Pureté Thermale od Vichy. Podle mně to je nejlepší výrobek, jaký jsem dosud od Vichy vyzkoušela a jediný výrobek této značky který opakovaně kupuju.



Důležitý je i odličovací postup. Mně se nejvíc osvědčilo toto:
  1. nanesu na odličovací tampon dostatečné množství odličovače
  2. položím tamponek na zavřené oko a chvíli čekám
  3. pak teprve začnu odličovat
  4. pro denní nalíčení to stačí, pokud mám více očního makeupu, postup zopakuju
Jediná nevýhoda, dá-li se to tak nazvat, je ta, že pokud Vichy odličovač stáhne z prodeje nebo změní složení, mám smůlu. Proto budu vděčná za každou radu na odličovač, který nedráždí a funguje :-)

Pokud máte někdy alergii na odličovač, doporučuji ověřit, zda vás nedráždí odličovací tampony. Jednou jsem vyhodila tři odličovače, než jsem zjistila, že mám alergii na tamponky :-)

2 komentáře:

  1. Já mám taky citlivé oči a odličovač používám od Balea, taková malá modrá lahvička a je skvělý :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. díky moc za tip. Baleu mám ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.