pondělí 26. září 2016

Opravdu lepší než sex?

Miniaturu slavné Better than sex od Too Faced jsem si přivezla coby suvenýr ze Španělska. Vzhledem ke všemu, co jsem o ní slyšela, jsem měla hooodně vysoká očekávání. Určitě chápete, že high-end řasenka, kterou miluje spousta blogerek a youtuberek vyžaduje speciální zacházení. A trochu nábožné úcty. A touhu zjistit, jak je to s tím sexem.



Po dvou měsících používání bych shrnula své zkušenosti a pocity následovně:

Co se mi na řasence líbí:
  • Dělá opravdu krásné řasy. Když ji pořádně navrstvíte, jste jako mrkací panenka.
  • Dodá hustotu i objem
  • Neslepuje
  • Nedráždí oči




Co se mi na řasence nelíbí:
  • V horkých dnech opadává a dělá černé tečky okolo očí
  • Není snadné ji odlíčit. Musím si dávat záležet víc než například u řasenek Maybelline. Pokud to neudělám, mám ji ráno kolem očí. Ale to je jen drobnost.
Před  - příroda v této oblasti nebyla moc štědrá :-((
 

Po

Závěr: Sex je lepší, ale Better than sex stojí za to.

Zkoušely jste tuto řasenku? Máte svou oblíbenou high-end?

27 komentářů:

  1. Hehe, dobre si to zhrnula :) Túto maskaru chcem určite vyskúšať, veľmi sa mi páči jej kefka. Z high-end značiek som si moc obľúbila Lancôme Hypnôse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ten kartáček si hodně holek chválí a já taky. Dostatečně dlouhé a husté štětinky ve tvaru přesýpacích hodin.

      Vymazat
  2. Ségra o ní docela dlouho mluví, že ji chce vyzkoušet a já jako stará konzerva furt jedu jen tu svoji a do experimentů se nepouštím. Ale pro jednou bych mohla udělat výjimku:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naopak experimentuju pořád a většinou se vždycky vrátím k Maybelline :-) K této řasence se ale určitě vrátím, jen musí být v akci :-)

      Vymazat
  3. Haha, pekne shrnuti. Ja tu rasenku miluju, ale mozna jeste lepsi je rasenka od Clinique :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, na řasenku Clinique bych byla zapomněla. Je to už chvilka co jsem ji měla a byla úžasná.

      Vymazat
  4. Obľúbenú nemám, ale páči sa mi ako si to zhrnula :) Mne tak trochu vadí, keď mi riasenka robí čierne chuchvalčeky pod očami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Chuchvalečky mi taky vadí, ale tahle je naštěstí nedělá.

      Vymazat
  5. Haha, super závěr :D No určitě bych ji někdy ráda vyzkoušela, jen si nemohu dovolit dát takovou částku za řasenku :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu hodně peněz. chce to vychytat slevu

      Vymazat
  6. :D :D Ty jsi číslo, já nad ní docela uvažuji. :-) Ale teď musím trošku více pošetřit.. :( :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně :-) Šetřím a těším se na další nákup

      Vymazat
  7. Souhlasím s tebou! BTS mám opravdu moc ráda! Často na ni čtu smíšené názory a přesně vím proč.. Příroda byla štědrá asi stejně jako k tobě a ten efekt co dělá na "žádných" řasách je neuvěřitelný. Věřím ale tomu, že když má někdo dlouhé a husté řasy, bude mu je slepovat... Jenže přesně ten clumpy efekt dělá řasy i z našich pidi řas :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla zezačátku rozpačitá. Přijde mi, že nejlíp funguje asi od druhého týdne. Možná jsem si zvykla nebo možná trochu vyschla. Na dlouhých a hustých řasách to bude jak říkáš

      Vymazat
  8. Hahaha.... you`re right about the sex part...Looks like a really great product! xox
    Vesna - Home Chic Club

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi dear, I could`t find you in my followers... can you just check again, so I can follow back!
      Have a great day! xx

      Vymazat
    2. Following you too dear! xx

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Však také výrobce dal řasence velmi odvážné jméno

      Vymazat
  10. Tuhle řasenku jsem zatím nezkoušela, ale měla jsem miniaturku Perversion od UD a musím říct, že se hrozně obtiskává. To jsem se s ním denně piplala třeba i 20 minut, ale stejně se mi obtiskla a zašpinila mi stíny. Nějak se s řasenkama z parfumérie nedokážu sžít.
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  11. čtu o ni poprvé. Líbí se mi moc, opravdu dělá nádherné řasy:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Počujem o tejto riasenke prvýkrát :)

    OdpovědětVymazat
  13. O tejto riasenke počujem prvýkrát, a ak mám byť úprimná, nesiahla by som po nej už len kvôli názvu. Osobne som toho názoru, že čo si na seba musí robiť samo reklamu (názov a pod) nestojí za to. No podľa fotky vidím, že by som sa v tomto prípade mýlila a riasenka je naozaj super.

    OdpovědětVymazat
  14. Riadne je pekna a ten obal sa mi hlavne páči, riasy dobre zvýrazní páči sa mi:) Ja používam momentálne luxe od avonu a som spokojná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.