čtvrtek 3. prosince 2015

AHA krém od Karin Herzog

Karin Herzog už obletěla blogosféru a dnes se přidám se svou troškou do mlýna také já. Krém se mi zalíbil na první pohled, protože:
  • je švýcarské národnosti
  • tuto značku používá sama vévodkyně Kate
  • ještě nikdy jsem nezkoušela nic s AHA
Když jsem pak ale uviděla složení, moje očekávání značně kleslo. Pomyslela jsem si, že alkohol mě vysuší.


Složení: Aqua, Alcohol denat., Petrolatum, Glyceryl stearate, Paraffinum liquidum, Tocopheryl acetate, Stearyl alcohol, Cetyl alcohol, Polysorbate 80, Isopropyl myristate, Citrus aurantium dulcis peel oil, Citrus reticulata peel oil, Salicylic acid, Parfum, Cinnamomum camphora, Citric acid, Retinol, Formic acid, Beta-carotene




Nakonec se vůbec žádné vysušení ani nic podobného nestalo. Právě naopak. Krém mě překvapil svým efektem. Brzo jsem začala vypadat odpočatější a rozzářenější. Krém navíc není příliš mastný, dobře se vsakuje a nezanechává film. Pro smíšenou pleť ho vřele doporučuju.

Jediné s čím jsem se tak úplně nesmířila je vůně. Nazvala bych ji staromódní. Připomíná mi to moje dětství, kdy jsem šmejdila u babičky v koupelně a v šuplících. Občas jsem našla přípravek ve skleněném obalu, který voněl přesně takhle. Trochu alkoholu, trochu růží a ještě něco k tomu.

Zkoušely jste něco od této značky? Jak moc je pro vás u krému důležitá vůně?

Díky K. Herzog za poskytnutí krému k recenzi.

4 komentáře:

  1. Od této značky jsem nikdy nic nezkoušela, a ani mě nějak neláká, i když krém vypadá super. Každopádně co se týče té vůně, přesně vím co myslíš, a dokážu si to představit. A mě osobně by to vadilo, protože vůně dělá hodně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja osobne nepoznám túto značku, ale tento produkt vyzerá veľmi zaujímavo. Idem si pozrieť túto značku :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je vůně u produktu důležitá docela dost, protože když mi kosmetika nevoní, tak ji pak nějak nechci používat. Za to když voní krásně, tak se třeba vždycky těším, že se namažu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já od této značky měla možnost vyzkoušet peeling, na který chystám recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.