úterý 9. února 2016

Skin boost od The Body Shop

Je mi znovu pět let a já vycházím z místního konzumu, kde jsem si koupila sáček citronových bonbonů. Hned před obchodem bonbony otevřu, jeden si rozbalím a začnu ho cumlat. V puse se mi rozline nádherná sladkokyselá chuť s vůní citronů. Očichávám i papírek od bonbónu, protože krásně exoticky voní. Cukrátko se mi rozpouští v ústech, je to takový ten měkký typ, který se začne lepit na zuby. Mám plnou pusu sladkých lepkavých slin a je to nádherné. Jeden z okamžiků dětství, kdy je všechno dokonalé. Nejen sladkosti, ale i slunečné počasí a důvěrně známý obchod (jediný na vesnici). Tak nějak je všechno jasné, jednoduché a dané. Po chvilce se začnu cítit osaměle, takže se rozběhnu domů za bratry a raději už utíkám i od této vzpomínky.



Když jsem si na podzim v The Body Shopu přičichla ke Skin boost z řady Vitamín C, vybavilo se mi moje dětství tak, jak jsem to právě popsala. Vůně je opravdu jedinečná a já doufala, že se mi bude líbit i samotný produkt :-)

Skin boost je něco jako báze. Nanesete ji na hydratovanou pleť buď samostatně nebo jako podklad pod makeup. V obou případech se máte dočkat vyhlazené a zdravě vypadající pleti.



Moje zkušenost je velmi dobrá. Dávkování je snadné díky pumpičce. Konzistence je silikonová díky silikonům. Vlastně jediná výtka vůči tomuto přípravku je ve složení, které není úplně přírodní. Jenže to jsem si přečetla hned v obchodě a věděla přesně do čeho jdu. A řeknu vám, že až zase půjdu do TBS, koupím si i další produkty této voňavé řady.

Ať už bázi použijete samostatně nebo pod makeup, bude to stát za to. Báze vytvoří hezkou zdravou pleť, která září. Nejlepší na tom všem je to, že když jsem bázi použila ráno a šla na celodenní vánoční nákupy, po návratu jsem sice byla vyčerpaná a dehydrovaná (znáte to), ale vůbec jsem tak nevypadala. Působila jsem stále svěže a úplně opačně, než jak jsem se ve skutečnosti cítila. Pro mě to je docela přelomový výrobek a zachránce na dny a akce, kde budu unavená a nebude mi dobře a přesto budu chtít mít odpočatý makeup look.

Na lahvičce je napsáno, že pokud pocítite podráždění na pleti, máte bázi přestat používat. Na totéž mě upozornila i prodavačka. Já jsem ale nikdy tento problém neměla. Myslím si, že vitamin C mně svědčí.


Krásně popsané složení jsem našla přímo na stránkách TBS

Cyclopentasiloxane (Skin-Conditioning Agent/Emollient), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Cyclohexasiloxane (Conditioning Agent), Dimethicone Crosspolymer (Emulsion Stabilizer), Synthetic Fluorphlogopite (Viscosity Increasing Agent), HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer (Anticaking Agent), Fragrance (Fragrance), Ascorbic Acid (Antioxidant), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Tocopherol (Antioxidant), Glycerin (Humectant), Ethylhexyl Hydroxystearate (Skin-Conditioning Agent/Emollient), Polysilicone-11 (Film Former), Linalool (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Silica (Absorbent), Benzyl Benzoate (Solvent), Myrciaria Dubia Fruit Extract (Skin-Conditioning Agent), Water (Solvent/Diluent), Hexyl Cinnamal (Fragrance Ingredient), Citronellol (Fragrance Ingredient), Mica (Opacifier), Titanium Dioxide (Colour).


Cena za 30ml je 499kč, ale v eshopech jsem Skin booster viděla i levněji.

Používáte báze? Našly jste takovou, která vás opravdu oslovila?

21 komentářů:

  1. Ja Používam momentálne Clarins Beauty Flash Balm, čo nie je tak úplne báza ale krásne pleť zjemní a zlepší. Táto báza znie fajn, najmä kvôli obsahu vitamínu C, ktorý aj mojeej pleti prospieva.
    Škoda že u nás Body Shop zrušili táto báza znie fajn a tiež furt "slintám" nad telovými maslami a sprcháčmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Clarins jsem už hodně četla a ráda bych ho jednou vyzkoušela. S Body shopem to je opravdu problém, je jen v Praze a tam se dostanu jednou za rok :-(

      Vymazat
  2. To vypadá dobře, vitamín C v krémech mi taky prospívá :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to můj první přípravek s vitaminem C a jsem opravdu spokojená. Ráda bych prozkoumala celou tuto řadu

      Vymazat
  3. Tak to by bylo něco pro mně, mám pocit, že hlavně teď asi po zimě je moje pleť taková unavená, chybí ji život a tohle by jí ho mohlo vrátit, děkuji za tip:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, svěžest tento výrobek opravdu umí vytvořit :-)

      Vymazat
  4. Vypadá to jako moc fajn produkt :) A musí krásně vonět :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Bázi bohužel nepoužívám, ale musí vonět fakt nádherně. Já byla jako malá závislá na melounových žvejkách ve tvaru melounu. Aby je člověk mohl začít žvýkat, tak je nejdřív musel v puse nechat trochu roztopit, jinak by mu asi vypadly zuby (což v dětství při kývání se každého druhého není zase tak neobvyklé).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že máš podobnou vzpomínku. Melounová žvýkačka musel být zážitek, zvlášt s těmi kývajícími se zuby :-)

      Vymazat
  6. Tahle baze vypada skvele, po te se kouknu a pri nejhorsim ji venuju segre nebo mamce :)
    Tvoje recenze produktu jsou bezvadny, vzdy se seznamim s nevim novym :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu. Tvůj blog čtu také ráda :-)

      Vymazat
  7. Normálně jsem si koupila foundation od Gabriella Salvete a ta tak smrděla! ...tak tohle bude přesný opak a navíc BUDE FUNGOVAT :D i když to není foundation
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. některé výrobky jsem taky zavrhla kvůli vůni (smradu)

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud nejsi z Prahy, kde je kamenná prodejna, doporučuju pátrat na internetu. Škoda, že je tato značka tak těžko dostupná

    OdpovědětVymazat
  10. The Body Shop milujem :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá to naozaj veľmi zaujímavo :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  12. Jo! Přesně takové bonbóny miluju a škoda, že takové už se moc nedělají :(. Plně si dokážu představit, jak boží vůně to je! Přesně něco takového bych potřebovala, škoda, že tu nemáme TBS :((

    OdpovědětVymazat
  13. Tento výrobok som ešte neskúšala, ale vyzerá naozaj super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná recenze :) žádnou bázi jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  15. Niekedy by som rada vyskúšala nejaký výrobok z The Body Shop :) táto značka mi je veľmi sympatická :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře.